MEGAUPLOAD අයිතිකරු Kim Schmitz ගේ වාහන FBI විසින් රැගෙන යයි

001flyD

Well-known member
  • Oct 6, 2010
    9,801
    12,729
    113
    Mahanuwara
    MegaUploadFBIBanner.jpg
     

    001flyD

    Well-known member
  • Oct 6, 2010
    9,801
    12,729
    113
    Mahanuwara
    දැන් ඉතින් සොපයි,පිපයි ඇවිත් අනික් එවා ටිකත් වැඩි කාලයක් යන්න ඉස්සර අයින් කරයි
     

    MEN94

    Member
    Sep 15, 2011
    520
    64
    0
    දැන් ඉතින් සොපයි,පිපයි ඇවිත් අනික් එවා ටිකත් වැඩි කාලයක් යන්න ඉස්සර අයින් කරයි

    mediafire ekatath gema dei da danne na bun :baffled::baffled::no:
     

    pc kush

    Well-known member
  • Feb 5, 2010
    8,621
    2,131
    113
    Mun ta anik un kala edala innawa balanna bari amaruwatada manda mewa karanne,ay yako meka me iye pereda patan gatta ekak ye,mun ta dan ne mewa block karanna mathak wela thiyenne :P
    Thuk nodooooooooooookin :growl::growl::growl::growl:
     

    dj suraj

    Well-known member
  • Apr 3, 2008
    1,551
    182
    63
    Colombo
    පට්ට වාහන ටික බන්, ඇයි මෙගා අප්ලෝඩ් එක වැහුවේ

    MEka wahhana reason eka thami machan meken $500Million Paduvela Music & Films industry ekata mokada meke films ethakota music album mu danuwathwama servers wala thiyagena idala films ehema bara ganak totally Free ban muge wathkam tiak dakinna athine.... Copyright Law case ekakata thami meka USA FBI eken me site eka Down kare onna ohomai mata aranchi ,oya mediafire eke unuth dana dana eka delete karala danne ekai :yes:
     
    Last edited: