Merchandiser ජොබ් එකේ විස්තර පොඩ්ඩක් අවශ්‍යයි

chameeracool

Well-known member
  • Nov 1, 2014
    788
    452
    63
    Homagama
    කෙල්ලො නේ ගොඩක් කරන්නෙ අපේ නංගි කෙනෙක්ට A/L ඉවර කරලා කරන් න හද න්නේ...
     

    BadBlueGenius

    Well-known member
  • Jun 11, 2014
    5,559
    6,539
    113
    පට්ටම stress .
    ලංකාවේ garment වල මෝඩයෝ එක්ක වැඩ කරන්නත් හරි අමාරුයි .
    යද්දි smart shirt වගේ චෝර තැන්වලට යන්නත් එපා .
    Brandix වගේ හොද තැනක් බලල යන්න .
     

    chameeracool

    Well-known member
  • Nov 1, 2014
    788
    452
    63
    Homagama
    පට්ටම stress .
    ලංකාවේ garment වල මෝඩයෝ එක්ක වැඩ කරන්නත් හරි අමාරුයි .
    යද්දි smart shirt වගේ චෝර තැන්වලට යන්නත් එපා .
    Brandix වගේ හොද තැනක් බලල යන්න .
    Ela thanks
     

    Dragon Kolla

    Well-known member
  • Oct 26, 2015
    9,330
    1,597
    113
    මකර ලන්තෙ
    පට්ටම stress .
    ලංකාවේ garment වල මෝඩයෝ එක්ක වැඩ කරන්නත් හරි අමාරුයි .
    යද්දි smart shirt වගේ චෝර තැන්වලට යන්නත් එපා .
    Brandix වගේ හොද තැනක් බලල යන්න .
    Ai bn stress wadi kiwwe
     

    jusi

    Well-known member
  • Sep 2, 2012
    984
    870
    93
    man study kale merchandising.work kale Garment Fit and construction engineer kenek widiyata.. man thaniyama product line ekak A-Z shipement ekata wenakan karala thiyanawa 5 years.
    merchant ta thiyenne customer order eka fulfill karanna factory ekath ekka cordinate karala one time delivery with quality kiyana eka karanna.. textile gana technical knowledge ekak thiyanawanam hodai.. nathnam wena ekek gahapu bulak oya danne nathuwa oya pitin yanna puluwan.. e wagema stress.. minissuth aul.. ewagema godak than wala process ekath aul.. deadline meet karanna wena hinda thama godak stress wenne.. customer ekka.. suppliers la ekka hoda bond ekak hadagana one.. eyalata horen eyalage social media follow karala e minissunwa aduraganna.. eyala ekka fit wenna.. e patta godak lesiyen goda danna puluwan.. thamunge wade kawadawath wena ekekta karanna denna epa.. u moka unath gama kanawa.. umbe product eka gana umba nathuwa wena danna ekek nane..people handling skill eka hadaganna.. lokko sooko ekka cigarette gahala factory wala wada goda daganna ayath innawa.. ewa nokara game eka gahana ayath innawa.. .. danaganna ona deyak thibboth msg ekak danna
     

    sandaru1rox

    Well-known member
  • Dec 11, 2011
    7,401
    2
    3,269
    113
    Apparel wala nan merchandiser kiyana eka divide karala thiyenne bn godak ewage Development & Bulk kiyala.
    Bulk eketh Production balanna ekai, Order (Fabric & Trims) walata thawa set ekakui innawa. Podi ewage nan oya okkoma ekama karana ewath thiyenawa. Fabric, Trims and Printing wage seen gana danagena innawa nan hodai. Habai machan sapekshawa stress wadi job ekak.

    P.S. Apparel kiyanne politics wadima industry ekak.