ජොබ් එකේ විස්තර පොඩ්ඩක් අවශ්යයි
මොනව ද? කරන්න තියෙන්නේ
පඩි කොහොමද?
තවත් ඔබ දන්න කරුණු
මොනව ද? කරන්න තියෙන්නේ
පඩි කොහොමද?
තවත් ඔබ දන්න කරුණු
Stress wedi ne ? meke thread ekak daala thibba hoyaganin mathaka widihata
Ela thanksපට්ටම stress .
ලංකාවේ garment වල මෝඩයෝ එක්ක වැඩ කරන්නත් හරි අමාරුයි .
යද්දි smart shirt වගේ චෝර තැන්වලට යන්නත් එපා .
Brandix වගේ හොද තැනක් බලල යන්න .
Ai bn stress wadi kiwweපට්ටම stress .
ලංකාවේ garment වල මෝඩයෝ එක්ක වැඩ කරන්නත් හරි අමාරුයි .
යද්දි smart shirt වගේ චෝර තැන්වලට යන්නත් එපා .
Brandix වගේ හොද තැනක් බලල යන්න .