MihiCherub හිකනලාට විශේෂ ආරාධනයයි

EyE911

Banned
Nov 18, 2012
21
2
0
MihiCherub හිකනලාට විශේෂ ආරාධනයයි



උබේ phone no එකයි, address එකයි ඇතුලුව ඉතුරු විස්තරත් තියෙනව. මම හෙට Police report එකක් දානව. :frown: Dialog එකටයි 119 එකටයි inform කරල තියෙන්නෙ. ලෙටර්ස් fax කලා. තව මොකද්ද මේ ශ්‍රී ලංකා slcert ආයතනය කියන එකටත් email කලා.
[email protected]

ඔක්කොම තියෙනවා නම් අපේ දිහා වරෙන් කො හිකනලෝ! උඹ මට බයද? කටින් බතල හිටෝපන් තව...... ඉක්මනට එන්න නැත්තම් හෙට සේරම එළියේ හොඳේ...:lol::lol:
 

EyE911

Banned
Nov 18, 2012
21
2
0
ammatasiri hack karapu ekage sadde :lol:
පිස්සුද බන් ඒක හැක් එකක් නෙමේ.... හැනියෙක් ගෙ හිලක ෆොටෝ එකකට පොඩි හුජ්ජ ට්‍රෝජන් එකක් බයින්ඩ් කලා... ඌ ඉතින් ගොබ්බයා නිසා මට්ටු උනා:lol:
 

Mr.Truth

Member
Jan 30, 2012
26,941
1,713
0
Heaven with Angels
පිස්සුද බන් ඒක හැක් එකක් නෙමේ.... හැනියෙක් ගෙ හිලක ෆොටෝ එකකට පොඩි හුජ්ජ ට්‍රෝජන් එකක් බයින්ඩ් කලා... ඌ ඉතින් ගොබ්බයා නිසා මට්ටු උනා:lol:

ehema karala mail ekata giya eka hari kiyalada uba kiyanne?:eek:
 

EyE911

Banned
Nov 18, 2012
21
2
0
scurvy wage naked video ekak dapan balanna :lol:
ලොල්ලෙක් ෆෝම් වෙලා! මචන් අපි ලොලු ආතල් දෙන්නෙ නැහැ උඹ වගේ. උඹට ඕන කාගෙ හරි පයියක් බලන් පුකේ හිළට මැඳගිල්ල බස්සලා කරකවන්න නෙ?:lol::baffled:
 

EyE911

Banned
Nov 18, 2012
21
2
0
දැන් කෝ MihiCherub


පොලිස් නිළ නිවාසේ අඳුරු කුටියක පරණ පත්තරයක් උඩ සැතපිලා ඇති.. පව් පොඩි එකා ගෙ කන්‍යාපටලය..... වැරදුනා.... පුක්‍යාපටලය :lol::(
 

sandanuwan

Member
Feb 6, 2007
339
12
0
Heaven
ලොල්ලෙක් ෆෝම් වෙලා! මචන් අපි ලොලු ආතල් දෙන්නෙ නැහැ උඹ වගේ. උඹට ඕන කාගෙ හරි පයියක් බලන් පුකේ හිළට මැඳගිල්ල බස්සලා කරකවන්න නෙ?:lol::baffled:

umba thamath akkalata love karanawada nodakin kalakanniya :rofl:
 

EyE911

Banned
Nov 18, 2012
21
2
0
umba thamath akkalata love karanawada nodakin kalakanniya :rofl:
මල්ලි ඉස්සෙල්ලා සිංහල ඉගෙන ගනින්! කිව්වෙ නැති ඒවා කියන්න එපා... අනික උඹ සචී ගෙ ගූ බෙටි වලට ලුණු ඉහලා කාපු කතාව අහ ගන්න ආසයි වගේ:lol: Sorry machan mama waradila ube ammata hikuwa:(
 

sandanuwan

Member
Feb 6, 2007
339
12
0
Heaven
මල්ලි ඉස්සෙල්ලා සිංහල ඉගෙන ගනින්! කිව්වෙ නැති ඒවා කියන්න එපා... අනික උඹ සචී ගෙ ගූ බෙටි වලට ලුණු ඉහලා කාපු කතාව අහ ගන්න ආසයි වගේ:lol: Sorry machan mama waradila ube ammata hikuwa:(

id godaka petalilia :lol: umba naththan u kawuda umbada umba aruge gal kolla neda nodakin denwath kollek wenna balapna :lol: umbata sachi katata wekkeruwada thread eke nathi sachiyek gahanne :lol:
 

EyE911

Banned
Nov 18, 2012
21
2
0
id godaka petalilia :lol: umba naththan u kawuda umbada umba aruge gal kolla neda nodakin denwath kollek wenna balapna :lol: umbata sachi katata wekkeruwada thread eke nathi sachiyek gahanne :lol:
උඹ මොකද මේ පස්සෙන් එළවන්නෙ? ඇයි උබැයි ඌයි තුන් කුරු පූට්ටුවක් දැම්මද? නූළ කැදුනද දන්නෙ නැහැ නෙ ගැට්ට හෙල්ලෙද්දි? පොඩ්ඩක් පුකේ ෆොටෝ එකක් දාපන් කෝ අනිත් උන්ටත් අතේ පාරක් ගහන්න! :lol: