Mitsubishi Outlander 2014- 16 මිලදී ගන්න පෙර අදහසක් ඕනේ

Thilantdm

Well-known member
  • Sep 15, 2010
    22,615
    5,869
    113
    අද නම් හදට ආවා
    Mitsubishi Outlander 2014- 16 මිලදී ගන්න පෙර අදහසක් ඕනේ

    මට පොඩි උදව්වක් ඕනේ වාහයනක් සම්බන්දයෙන් :baffled:

    මචන්ලා Mitsubishi Outlander එකේ 2014,2015,2016 මොඩ්ල් ගැන මොකද හිතන්නේ
    පාවිච්චි කරන අය ඉන්නවද?

    මට ටිකක් විස්තර ටිකක් දෙන්න පුලුවන්ද?

    මේ මොඩල් එක මොකක්ද - MITSUBISHI OUTLANDER PHEV G-NAVI PACKAGE, 2015 - 7.7M RS


    මේ වාහනේ ෆුල් Petrol විතරක් කරන එකක් එනවද?
    මොකද Electric charge නම් කෙරෙන්නෙම නෑ.එත් එක අවුලක් නැහැ නේද Hybrid දුවද්දී?


    https://ikman.lk/en/ad/mitsubishi-outlander-petrol-2015-for-sale-colombo-8
    මේකේ දාල තියෙන්නේ Petrol කියලා.
    මේ වාහන Model වල Petrol එහෙම කරනවා ගොඩක්ම අඩුයිද?

    ගන්න ට්‍රයි කරන්නෙම 2014,2015,2016 වගේ එකක්.80M ට අඩුවෙන් තමා බලන්නෙත්

    Nissan Xtrail එක බැලුවා එකෙන් නම් ලොවෙත් නැති Gear Box අවුලක් තියෙන නිසා අදහස අත ඇරියා.එත් පාරේ නම් Nissan Xtrail අම්බානට තියෙනවා :baffled::baffled::oo:
     

    colombo3d

    Active member
  • Oct 27, 2010
    426
    31
    28
    මම දන්නා විදියට නම් ඕක හොදටමා හොද වාහනයක්,
    ඕක normal speed යනවා නම් තනිකරම electric වලින් දුවන්න පුළුවන් ,තෙල් බින්දුවක් වත් යන්නේ නැතිලු . මම දන්න විදියට ,
    හැබැයි දැන් battery නං සවුත්තු වෙලා ඇතිද දන්නේ නෑ ,
    electric වෙලාවට වාහනේ මෙලෝ සද්දයක් නෑ, පිටිපස්සෙන් වගේ ආවොත් නම් ලගට එනකන්ම දන්නේ නෑ ,

    දන්නා කස්ටිය තව විස්තාරා කියාවි, මම නම් ආස වාහනයක් , ගන්න සල්ලි තමයි නැත්තේ
     

    tclanki

    Well-known member
  • Feb 11, 2010
    6,660
    2,346
    113
    මට පොඩි උදව්වක් ඕනේ වාහයනක් සම්බන්දයෙන් :baffled:

    මචන්ලා Mitsubishi Outlander එකේ 2014,2015,2016 මොඩ්ල් ගැන මොකද හිතන්නේ
    පාවිච්චි කරන අය ඉන්නවද?

    මට ටිකක් විස්තර ටිකක් දෙන්න පුලුවන්ද?

    මේ මොඩල් එක මොකක්ද - MITSUBISHI OUTLANDER PHEV G-NAVI PACKAGE, 2015 - 7.7M RS


    මේ වාහනේ ෆුල් Petrol විතරක් කරන එකක් එනවද?
    මොකද Electric charge නම් කෙරෙන්නෙම නෑ.එත් එක අවුලක් නැහැ නේද Hybrid දුවද්දී?


    https://ikman.lk/en/ad/mitsubishi-outlander-petrol-2015-for-sale-colombo-8
    මේකේ දාල තියෙන්නේ Petrol කියලා.
    මේ වාහන Model වල Petrol එහෙම කරනවා ගොඩක්ම අඩුයිද?

    ගන්න ට්‍රයි කරන්නෙම 2014,2015,2016 වගේ එකක්.80M ට අඩුවෙන් තමා බලන්නෙත්

    Nissan Xtrail එක බැලුවා එකෙන් නම් ලොවෙත් නැති Gear Box අවුලක් තියෙන නිසා අදහස අත ඇරියා.එත් පාරේ නම් Nissan Xtrail අම්බානට තියෙනවා :baffled::baffled::oo:

    oka petrol eka tianawa Aus. kohomada danne nah. mn SL iddi mage manager tibbe oka habei eka PHEV edition eka. petrol newe white color