NaHI Guys
Netherlands jobak hoya ganna amaruda?
You can very easily live in Netherlands without Dutch. If you are planning to get Dutch citizenship then it is better to learn some dutchBe prepared to learn Dutch
Ube climate gana kiyapu kathawa 100% hari. Mehe hama daama wage windy,cloudy,wahinwa. Summer eke withrai hodata awwa tiyenne. Awwa tiyenakota rath wenwa adenna.mehe wage normal naa oya wena kohewat.balapan climate ekat stable. natural distaersut adui. kisi awulak naa mehe. lankawe unta wela tiyenne job walata priority nodi rata hadanna yana eka lankawe innakota. pitarata giyaama job ekata focus karanna puluwan mokda ehe politics wala un padekata ganan ganne naa wena ratawal walin apu unwa
To get PR after 5 years need to do dutch language exam. No special language requirement for citizenship.You can very easily live in Netherlands without Dutch. If you are planning to get Dutch citizenship then it is better to learn some dutch
ahh yes dutch language exam is for both citizenship & PR. Not only for citizenship.To get PR after 5 years need to do dutch language exam. No special language requirement for citizenship.
And it's almost impossible to get a non IT job in Netherlands without dutch fluency unless it's a international/NGO.
And from personal experience, to land in a senior IT role (in a non international company) you need dutch as you need to manage teams and work with dutch clients (whom sometimes write all there architecture documentations and everything in dutch).
aththa. amuthu reddak naha thamai. rata ginin mula awurudu thuna thamai oya kattiya patta chun eke inne. ita passe therenna gannawaāļ¯āˇāļąāˇ āļāļļāļŊ⎠āļģāļ§ āļāˇāˇāˇāļąāˇ āļļāˇāļāˇāļ§āˇ - āˇāˇāļģāˇāļģ⎠āˇāļŊāˇāļąāˇāļ¯ āļēāļąāˇāļąāˇ āļāļąāˇāļąāˇ, āļ⎠āļ´āˇāļ§āˇāļ´āˇāˇāˇāˇ āˇāˇāļŊāˇāļāˇāļ´āˇāļ§āļģ⎠2āļ⎠3āļ⎠āļąāˇāļāˇāļāļŊ⎠āļāˇāļēāˇāļą āļ¸āˇāļąāˇāˇāļąāˇ āˇāļŊāļ¯ āļāļąāˇāļąāˇ? āļģāˇāļŠāˇ āļ´āˇāļ§ āļŠāˇâāļģāļēāˇāˇāļģ⎠āļāļāˇāļ āļģāˇāļŊāˇāˇāˇ āļģāˇāļēāˇāˇāˇ āļāļāļ⎠āļāˇāļēāˇāļąāˇāˇāļ¯ āļ´āˇāļ§āˇāļ⎠āļāļ āļēāļ§, āļąāˇ āļąāˇāļ¯? āļ¸āˇāˇāˇ āˇāļ⎠āļāˇāļģ⎠āļ¸āˇāļŊ āļąāˇ āˇāļ⎠āļ´āˇāļąāˇāļąāˇāļ§ - āļāļąāˇāļŠāˇāˇ āļŠāˇāļģāˇāļāˇāļ§āˇ āļ§āˇāļāˇāˇāˇ āļāˇāļŊ⎠āļ´āˇāļ⎠āļāˇāļēāˇāļą āļ¸āļēāˇāļŊāˇāļ⎠āļāļŊāˇāļāļąāˇāļąāˇāˇ, āļ¸āˇāˇāˇ āļąāļ¸āˇ âāļģāˇāļŊāˇāˇ āˇāˇāļāˇāļąāļŊ⎠āˇāļģ⎠āļąāˇāļāļ¸āˇ āļāļąāˇāļą āļ¯āˇāļąāˇāˇ,
āļ¸āˇāļą āˇāˇāļŠāˇāļēāļ§ āļĸāļģ āļ¸āļģ āļ¯āˇāļ¸āˇāļ¸āļ⎠āļ āļģāļ§āļ āļāˇāˇāˇāļąāˇ āļģāˇāˇāˇāˇāˇāļ⎠āļąāļ¸āˇ āļāļģāļąāˇāļąāˇ āļāļ⎠āˇāˇāļāļąāˇāļąāˇāļ⎠āļāļ¸āˇ, āļ¸āˇāˇāˇ āļāļąāˇāļą āļąāˇāļē⎠- āļēāˇāļŊāˇāˇāˇ āļāļāˇāļ āˇāļąāˇāˇāļąāˇāļ¯āļąāļē āļāļģāļŊ⎠āļāļąāˇāļ§ āˇāļŠāˇ āļ´āˇāˇāˇ āļ´āˇāˇāļ⎠āļāˇāļ¸āˇāļ¸āˇāļąāˇ āˇāˇāļ§āˇāļēāˇāļ§ āļ āļģāļ§āˇ āļāļąāˇāļą āˇāļŊāˇāļŊ⎠āļāˇāļģāˇāļēāļąāˇāļ§ āˇāˇāļ´āˇāļāˇāˇāˇ āˇāˇāļāļąāˇāļąāˇ! āˇāˇāļą āļ´āļ¸āˇāļāļ⎠āļąāˇ,,
āˇāˇāļ¯āˇāļ¯āļąāˇāļ⎠āļģāļ§āˇāļŊ āļ¸āļ¸ āļ¯āļāˇāļą āļāļāļ¸ āˇāˇāˇāˇāļē āļŊāļąāˇāļāˇāˇāļ§ āˇāļŠāˇ āļ¯āˇāļēāˇāļąāˇ āˇāˇāˇāļāˇâāļē āļ´āļ¯āˇāļ¯āļāˇāļēāļ⎠āļāˇāļēāˇāļą āļąāˇāˇāˇ āļ¸āˇāˇāˇāļ§ āˇāļŠāˇ āˇāˇāļŠāˇ āļāļŊāļ⎠āļ´āļą āļāˇāļąāˇāļ¯ āļģāˇāļ āļāļąāˇāļą āļ´āˇāļŊāˇāˇāļąāˇ āˇāˇāļąāˇāļą āļāļŠ āļāˇāļēāˇāļąāˇāˇ,,
oke anik patta ne ban mul aurudda wage thamai poddak aula, settle wenna, ita passe gemak na.aththa. amuthu reddak naha thamai. rata ginin mula awurudu thuna thamai oya kattiya patta chun eke inne. ita passe therenna gannawa