Move to Netherlands

sirimal1

Well-known member
  • Jun 7, 2017
    341
    394
    63
    Battaramulla
    mehe wage normal naa oya wena kohewat.balapan climate ekat stable. natural distaersut adui. kisi awulak naa mehe. lankawe unta wela tiyenne job walata priority nodi rata hadanna yana eka lankawe innakota. pitarata giyaama job ekata focus karanna puluwan mokda ehe politics wala un padekata ganan ganne naa wena ratawal walin apu unwa
    Ube climate gana kiyapu kathawa 100% hari. Mehe hama daama wage windy,cloudy,wahinwa. Summer eke withrai hodata awwa tiyenne. Awwa tiyenakota rath wenwa adenna.

    Habai uba deweniyata kiyapu kathawa nam awl. Api lankawe innakota politics gana podak wath baluwe na. 2020ta kalin politics kiyanne godak educated minissunta nikan joke ekak, pissuwak withrai. Eke re
     
    • Like
    Reactions: kasunkaru

    Feedback.

    Well-known member
  • Jul 18, 2011
    2,349
    461
    83
    math last year interview thunakata giya
    dekaka final round kapuna
    ekaka 2nd round eken kapuna
     

    sirimal1

    Well-known member
  • Jun 7, 2017
    341
    394
    63
    Battaramulla
    You can very easily live in Netherlands without Dutch. If you are planning to get Dutch citizenship then it is better to learn some dutch
    To get PR after 5 years need to do dutch language exam. No special language requirement for citizenship.

    And it's almost impossible to get a non IT job in Netherlands without dutch fluency unless it's a international/NGO.

    And from personal experience, to land in a senior IT role (in a non international company) you need dutch as you need to manage teams and work with dutch clients (whom sometimes write all there architecture documentations and everything in dutch).
     

    king solomon

    Well-known member
  • Dec 23, 2008
    3,760
    5,795
    113
    āļ¯āˇāļąāˇŠ āļ‹āļļāļŊāˇ āļģāļ§ āļœāˇ’⎄⎒āļąāˇŠ āļļ⎔āļœāˇāļ§āˇ’ - ⎆⎙āļģāˇāļģ⎒ ⎀āļŊ⎒āļąāˇŠāļ¯ āļēāļąāˇŠāļąāˇ™ āļ‘āļąāˇŠāļąāˇ™, āļœāˇ™ āļ´āˇ’āļ§āˇ’āļ´āˇƒāˇŠāˇƒāˇ™ ⎄⎙āļŊ⎒āļšāˇœāļ´āˇŠāļ§āļģ⎊ 2āļšāˇŠ 3āļšāˇŠ āļąāˇ€āļ­āˇŠāļ­āļŊāˇ āļ­āˇ’āļē⎙āļą āļ¸āˇāļąāˇŠāˇāļąāˇŠ ⎀āļŊāļ¯ āļ‰āļąāˇŠāļąāˇ™? āļģ⎙āļŠāˇ’ āļ´āˇ’āļ§ āļŠāˇŠâ€āļģāļē⎒⎀āļģ⎊ āļ‘āļšāˇŠāļš āļģ⎜āļŊ⎊⎃⎊ āļģ⎜āļēāˇ’āˇƒāˇŠ āļ‘āļšāļšāˇŠ āļ­āˇ’āļē⎙āļąāˇ€āˇāļ¯ āļ´āˇœāļ§āˇ’āļšāˇœ āļ‘āļš āļēāļ§, āļąāˇ‘ āļąāˇ™āļ¯? āļ¸āˇ™āˇ„⎙ ⎀āļœāˇ™ āļšāˇāļģ⎊ āļ¸āˇ’āļŊ āļąāˇ ⎀āļœāˇ™ āļ´āˇ™āļąāˇ”āļąāˇāļ§ - āļ†āļąāˇŠāļŠāˇ”⎀ āļŠāˇ’āļģ⎙āļšāˇŠāļ§āˇŠ āļ§āˇāļšāˇŠāˇƒāˇŠ āļœāˇ„āļŊāˇ āļ´āˇ”āļšāˇ™ āļ­āˇ’āļē⎙āļą āļ¸āļē⎒āļŊ⎔āļ­āˇŠ āļœāļŊ⎜āļœāļąāˇŠāļąāˇ€āˇ, āļ¸āˇ™āˇ„⎙ āļąāļ¸āˇŠ ‍āļģ⎒āļŊāˇ€āˇŠ ⎀⎔āļšāˇ”āļąāļŊāˇ ⎄āļģ⎒ āļąāˇ’āļšāļ¸āˇŠ āļšāļąāˇŠāļą āļ¯āˇ™āļąāˇ€āˇ,

    āļ¸āˇœāļą āˇ€āˇ’āļŠāˇ’āļēāļ§ āļĸāļģ āļ¸āļģ āļ¯āˇāļ¸āˇŠāļ¸āļ­āˇŠ āļ‘ āļģāļ§āļš āļœāˇ’⎄⎒āļąāˇŠ āļģāˇƒāˇŠāˇƒāˇāˇ€āļšāˇŠ āļąāļ¸āˇŠ āļšāļģāļąāˇŠāļąāˇ™ āļ‘āļ­āˇŠ ⎄⎒āļœāļąāˇŠāļąāˇ™āļšāˇŠ āļ­āļ¸āˇ, āļ¸āˇ™āˇ„⎙ āļ‰āļąāˇŠāļą āļąāˇāļē⎜ - āļēāˇāļŊāˇ”āˇ€āˇœ āļ‘āļšāˇŠāļš āˇƒāļąāˇŠāˇƒāļąāˇŠāļ¯āļąāļē āļšāļģāļŊāˇ āļ‹āļąāˇŠāļ§ āˇ€āļŠāˇ āļ´āˇœāˇƒāˇŠ āļ´āˇœāˇƒāļ­āˇŠ āļœāˇāļ¸āˇŠāļ¸āˇ™āļąāˇŠ ⎄⎒āļ§āˇ’āļēāˇāļ§ āļ‘ āļģāļ§āˇ™ āļ‰āļąāˇŠāļą āˇƒāļŊ⎊āļŊ⎒ āļšāˇāļģ⎙āļēāļąāˇŠāļ§ āˇƒāˇāļ´āˇ™āļšāˇŠāˇāˇ€ ⎄⎒āļœāļąāˇŠāļąāˇœ! ⎀⎙āļą āļ´āļ¸āˇŠāļšāļšāˇŠ āļąāˇ‘,,

    āˇƒāˇ”āļ¯āˇŠāļ¯āļąāˇŠāļœāˇ™ āļģāļ§āˇ€āļŊ āļ¸āļ¸ āļ¯āļšāˇ’āļą āļ‘āļšāļ¸ āˇ€āˇāˇƒāˇ’āļē āļŊāļąāˇŠāļšāˇāˇ€āļ§ āˇ€āļŠāˇ āļ¯āˇ’āļē⎔āļąāˇ” āˇƒāˇ€āˇ”āļšāˇŠâ€āļē āļ´āļ¯āˇŠāļ¯āļ­āˇ’āļēāļšāˇŠ āļ­āˇ’āļē⎙āļą āļąāˇ’āˇƒāˇ āļ¸āˇ™āˇ„⎙āļ§ āˇ€āļŠāˇ ⎀⎐āļŠāˇ’ āļšāļŊāļšāˇŠ āļ´āļą āļšāˇ™āļąāˇŠāļ¯ āļģ⎐āļš āļœāļąāˇŠāļą āļ´āˇ”āļŊ⎔⎀āļąāˇŠ ⎀⎙āļąāˇŠāļą āļ‰āļŠ āļ­āˇ’āļē⎙āļąāˇ€āˇ,,
     
    • Love
    • Like
    Reactions: Mr Bones and EVC

    BC_Dilum

    Well-known member
  • Mar 2, 2008
    17,919
    1,168
    113
    192.168.1.1
    To get PR after 5 years need to do dutch language exam. No special language requirement for citizenship.

    And it's almost impossible to get a non IT job in Netherlands without dutch fluency unless it's a international/NGO.

    And from personal experience, to land in a senior IT role (in a non international company) you need dutch as you need to manage teams and work with dutch clients (whom sometimes write all there architecture documentations and everything in dutch).
    ahh yes dutch language exam is for both citizenship & PR. Not only for citizenship.

    For non IT professionals, I think there are still various International companies hire English only speaking employees. So comparing with other EU countries, it is a big advantage.

    If development team directly communicate with clients, then yes it is better to learn dutch. But there are many product companies in NL which does not require you to communicate with clients directly.
     

    Kalegana

    Well-known member
  • Sep 23, 2007
    31,456
    67,042
    113
    Kuwait-Galle
    āļ¸āļœāˇš āļēāˇāļŊ⎔⎀⎙āļšāˇŠ āļ‰āļąāˇŠāļąāˇ€āˇ. āļ‹ āļļ⎐āļ¯āļŊāˇ āļ‰āļąāˇŠāļąāˇš āļŠāļ āˇŠ āļšāˇāļŊ⎊āļŊāļšāˇŠ. āļ‹ āļąāļ¸āˇŠ āļ´āļ§āˇŠāļ§ āˇƒāˇāļ´āˇš āļ‰āļąāˇŠāļąāˇš āļ‰āļ­āˇ’āļąāˇŠ. āļ¸āˇƒ 6 ⎀⎒āļ­āļģ āļ‘⎄⎙. āļ¸āˇƒ 6 ⎀⎒āļ­āļģ āļŊāļ‚āļšāˇ€āˇš ⎄⎙āļą āˇƒāˇāļ´ āļœāļąāˇŠāļąāˇ€āˇ. āļ‹ āļąāˇ™āļ¯āļģ⎊āļŊāļąāˇŠāļ­āˇ™āļ­āˇŠ āļšāļģāļąāˇŠāļąāˇš āļ´āˇœāļŠāˇ’ āļ´āˇœāļŠāˇ’ āļĸ⎜āļļ⎊ āļļāļąāˇŠ. āļšāˇāļŊāļēāļšāˇŠ āļ”āļē āļļāļēāˇ’āˇƒāļšāļŊ⎊ ⎄āļ¯āļą āļ­āˇāļąāļšāļ­āˇŠ ⎀āļŠāˇ āļšāļģāˇ.. āˇ„āˇœāļ¯āļ§ āˇ„āˇœāļēāļąāˇ€āˇ āļ¸āļœāˇš ⎄⎒āļ­āˇš. āļ¸āˇš āļ¯āˇ€āˇƒāˇŠ ⎀āļŊ āļŊāļ‚āļšāˇāˇ€āˇš āļ‰āļąāˇŠāļąāˇš..
     

    SLHodahitha

    Well-known member
  • Nov 8, 2017
    3,089
    2,979
    113
    ::0
    elakiri.com
    Un apita gahuwa, dan ubala unta gahannada yanne?

    discord-discord-banner.gif
     

    Mr Bones

    Well-known member
  • Mar 13, 2023
    16,713
    1
    32,949
    113
    āļ¯āˇāļąāˇŠ āļ‹āļļāļŊāˇ āļģāļ§ āļœāˇ’⎄⎒āļąāˇŠ āļļ⎔āļœāˇāļ§āˇ’ - ⎆⎙āļģāˇāļģ⎒ ⎀āļŊ⎒āļąāˇŠāļ¯ āļēāļąāˇŠāļąāˇ™ āļ‘āļąāˇŠāļąāˇ™, āļœāˇ™ āļ´āˇ’āļ§āˇ’āļ´āˇƒāˇŠāˇƒāˇ™ ⎄⎙āļŊ⎒āļšāˇœāļ´āˇŠāļ§āļģ⎊ 2āļšāˇŠ 3āļšāˇŠ āļąāˇ€āļ­āˇŠāļ­āļŊāˇ āļ­āˇ’āļē⎙āļą āļ¸āˇāļąāˇŠāˇāļąāˇŠ ⎀āļŊāļ¯ āļ‰āļąāˇŠāļąāˇ™? āļģ⎙āļŠāˇ’ āļ´āˇ’āļ§ āļŠāˇŠâ€āļģāļē⎒⎀āļģ⎊ āļ‘āļšāˇŠāļš āļģ⎜āļŊ⎊⎃⎊ āļģ⎜āļēāˇ’āˇƒāˇŠ āļ‘āļšāļšāˇŠ āļ­āˇ’āļē⎙āļąāˇ€āˇāļ¯ āļ´āˇœāļ§āˇ’āļšāˇœ āļ‘āļš āļēāļ§, āļąāˇ‘ āļąāˇ™āļ¯? āļ¸āˇ™āˇ„⎙ ⎀āļœāˇ™ āļšāˇāļģ⎊ āļ¸āˇ’āļŊ āļąāˇ ⎀āļœāˇ™ āļ´āˇ™āļąāˇ”āļąāˇāļ§ - āļ†āļąāˇŠāļŠāˇ”⎀ āļŠāˇ’āļģ⎙āļšāˇŠāļ§āˇŠ āļ§āˇāļšāˇŠāˇƒāˇŠ āļœāˇ„āļŊāˇ āļ´āˇ”āļšāˇ™ āļ­āˇ’āļē⎙āļą āļ¸āļē⎒āļŊ⎔āļ­āˇŠ āļœāļŊ⎜āļœāļąāˇŠāļąāˇ€āˇ, āļ¸āˇ™āˇ„⎙ āļąāļ¸āˇŠ ‍āļģ⎒āļŊāˇ€āˇŠ ⎀⎔āļšāˇ”āļąāļŊāˇ ⎄āļģ⎒ āļąāˇ’āļšāļ¸āˇŠ āļšāļąāˇŠāļą āļ¯āˇ™āļąāˇ€āˇ,

    āļ¸āˇœāļą āˇ€āˇ’āļŠāˇ’āļēāļ§ āļĸāļģ āļ¸āļģ āļ¯āˇāļ¸āˇŠāļ¸āļ­āˇŠ āļ‘ āļģāļ§āļš āļœāˇ’⎄⎒āļąāˇŠ āļģāˇƒāˇŠāˇƒāˇāˇ€āļšāˇŠ āļąāļ¸āˇŠ āļšāļģāļąāˇŠāļąāˇ™ āļ‘āļ­āˇŠ ⎄⎒āļœāļąāˇŠāļąāˇ™āļšāˇŠ āļ­āļ¸āˇ, āļ¸āˇ™āˇ„⎙ āļ‰āļąāˇŠāļą āļąāˇāļē⎜ - āļēāˇāļŊāˇ”āˇ€āˇœ āļ‘āļšāˇŠāļš āˇƒāļąāˇŠāˇƒāļąāˇŠāļ¯āļąāļē āļšāļģāļŊāˇ āļ‹āļąāˇŠāļ§ āˇ€āļŠāˇ āļ´āˇœāˇƒāˇŠ āļ´āˇœāˇƒāļ­āˇŠ āļœāˇāļ¸āˇŠāļ¸āˇ™āļąāˇŠ ⎄⎒āļ§āˇ’āļēāˇāļ§ āļ‘ āļģāļ§āˇ™ āļ‰āļąāˇŠāļą āˇƒāļŊ⎊āļŊ⎒ āļšāˇāļģ⎙āļēāļąāˇŠāļ§ āˇƒāˇāļ´āˇ™āļšāˇŠāˇāˇ€ ⎄⎒āļœāļąāˇŠāļąāˇœ! ⎀⎙āļą āļ´āļ¸āˇŠāļšāļšāˇŠ āļąāˇ‘,,

    āˇƒāˇ”āļ¯āˇŠāļ¯āļąāˇŠāļœāˇ™ āļģāļ§āˇ€āļŊ āļ¸āļ¸ āļ¯āļšāˇ’āļą āļ‘āļšāļ¸ āˇ€āˇāˇƒāˇ’āļē āļŊāļąāˇŠāļšāˇāˇ€āļ§ āˇ€āļŠāˇ āļ¯āˇ’āļē⎔āļąāˇ” āˇƒāˇ€āˇ”āļšāˇŠâ€āļē āļ´āļ¯āˇŠāļ¯āļ­āˇ’āļēāļšāˇŠ āļ­āˇ’āļē⎙āļą āļąāˇ’āˇƒāˇ āļ¸āˇ™āˇ„⎙āļ§ āˇ€āļŠāˇ ⎀⎐āļŠāˇ’ āļšāļŊāļšāˇŠ āļ´āļą āļšāˇ™āļąāˇŠāļ¯ āļģ⎐āļš āļœāļąāˇŠāļą āļ´āˇ”āļŊ⎔⎀āļąāˇŠ ⎀⎙āļąāˇŠāļą āļ‰āļŠ āļ­āˇ’āļē⎙āļąāˇ€āˇ,,
    aththa. amuthu reddak naha thamai. rata ginin mula awurudu thuna thamai oya kattiya patta chun eke inne. ita passe therenna gannawa