MY home made Quad copter Flying

navinnuwan

Well-known member
  • Sep 19, 2006
    7,836
    3,862
    113
    USA
    madai alutin elakiri ekta awa
    mekth innwa ne pissu yaku shit :(:(:(:(:(
    oya anatha ponz kiyana ewa ganan ganda epa ban, okata thiyenne
    aduru athithayak akai oya

    machan uba use karala thiyenne normal motor da? stepper motor da?
    +7 added
     
    Last edited:

    Goblin700

    Member
    Jun 10, 2013
    107
    33
    0
    oya anatha ponz kiyana ewa ganan ganda epa ban, okata thiyenne
    aduru athithayak akai oya

    machan uba use karala thiyenne normal motor da? stepper motor da?


    brush less motors 1200kv

    kawda me yaka pissu magulak ne me wage un mokta innwada manda :(