ubala okkoma kiyanawa Navy eka monawa karannada unta Civil neethiya ekka deal karanna ba kiyala.. on the surface, ow eka aththa
habai oya situation eka oita wada hodata unta manage karaganna thibba. Civilian kenek unge lagata udaw illagena awama, e yakata gahala elawana ekada mulinma wenna ona? unta thibba ehenam e welawema immediately polisiyata inform karanna. e karala ara minissunwa temporarily athulata hari aragena protect karanna. unwa maranna apu ewun nikan hari unge gate eka breach karoth kisi ginnak nathuwa fire karanna or wena action ekak ganna puluwan. navy ekata favourable wenna situation eka manipulate karaganna thibba
yako ohomawath hithanna bari nam ban mun kohomada war ekak kare? othana nam yudde karapu ewun nathuwa athi. lagadi awa hawo inne. oya wage situation thinking ekak na kiyanne monawada ban munta ethakota oya koti ganan wiyadam karala dena training..