Navy එකෙන් වඩුක්කෝට්ටේ අඹු-සැමි යුවළකට කළ අපරාධය

Dragon Kolla

Well-known member
  • Oct 26, 2015
    9,330
    1,597
    113
    මකර ලන්තෙ


    comments :

    Kadulu Ganthera
    හරි නේ ඉතින් .. යුද්දෙ කරපු මිනිස්සු සේරම වගේ දැන් විශ්‍රාමිකය්..නැත්නම් ඔෆිස්වල ... මේ ඉන්නෙ නිකං සොකඩස් ල
    😂



    Jhonathan Rajapakshe
    නාවික ..හමුදාව..රජයෙ..හමුදාවකි...බදු..මුදලෙන්...වැටුප්..ගන්න..එදා..රාජකීය...හමුදාවට..මොකද..මෙ..වෙන්නෙ... .පොදු..ජනතාව ..ආරක්සා..කිරිම..ඔවුන්ගෙ..වග..කීමකි....ජනපති..තුමනි..ඔබගෙ..අවදානය..පිනිසයි
     

    poopoo

    Well-known member
  • Nov 18, 2021
    5,766
    11,430
    113
    මේ පොන්න බංකොලොත් රටට මොන forces ද
    ඔය තුනම abolish කරන්න ඕන; යුද්ධ කාලේ කරපුවට respect එක තියෙනවා
    එහෙම කියලා දැන් මොන පකක් කරන්නද

    nuke එකක් ආවොත් කුඩෙන් තමයි cover කරන්න වෙන්නේ
     

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,672
    50,038
    113
    සේදවත්ත
    නාවික හමුදාව තියෙන්නේ සාංග්‍රාමික ආරක්ශාව සපයන්න පමණයි . සිවිල් ආරක්ශාව සැපයිම වගකීමක් නොවේ . ආ තව ප්‍රභූ ආරක්ශාව සපයනවා පමණයි
    පොලිසියට දැනුම් දීලා තියානවා හරි දේ කරලා තියනවා
     

    Son Goku

    Well-known member
  • May 21, 2023
    4,582
    6,262
    113
    නාවික හමුදාව තියෙන්නේ සාංග්‍රාමික ආරක්ශාව සපයන්න පමණයි . සිවිල් ආරක්ශාව සැපයිම වගකීමක් නොවේ . ආ තව ප්‍රභූ ආරක්ශාව සපයනවා පමණයි
    පොලිසියට දැනුම් දීලා තියානවා හරි දේ කරලා තියනවා
    aruwa elawana eka , aruta gahana eka kohomada hari wenne meke kiyana widihata navy ponnayek gahanne,
    mura pola thiyenne mokatada? goda indan muhuden ena bottu allannada?
     

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,672
    50,038
    113
    සේදවත්ත
    aruwa elawana eka , aruta gahana eka kohomada hari wenne meke kiyana widihata navy ponnayek gahanne,
    mura pola thiyenne mokatada? goda indan muhuden ena bottu allannada?
    මුර පොල තියෙන්නේ කැම්ප් එකට ආරක්ශාව දෙන්න නේ ,
    පොල්ලෙන් නෙලන්න හදන්නේ ජාතික ආරක්ශාවට තර්ජනකයක් ලෙස හැසිරෙන නිසා පමණයි. කොටින්ම සිවිල් ආරක්ශාව සැපයිම ත්‍රිවිද හමුදාවේ රාජකාරියක් නෙමෙයි අණක් නිකුත් නොකර
     

    iworld

    Well-known member
  • Sep 8, 2007
    17,803
    23,363
    113
    චී ලංකාව


    comments :

    Kadulu Ganthera
    හරි නේ ඉතින් .. යුද්දෙ කරපු මිනිස්සු සේරම වගේ දැන් විශ්‍රාමිකය්..නැත්නම් ඔෆිස්වල ... මේ ඉන්නෙ නිකං සොකඩස් ල
    😂



    Jhonathan Rajapakshe
    නාවික ..හමුදාව..රජයෙ..හමුදාවකි...බදු..මුදලෙන්...වැටුප්..ගන්න..එදා..රාජකීය...හමුදාවට..මොකද..මෙ..වෙන්නෙ... .පොදු..ජනතාව ..ආරක්සා..කිරිම..ඔවුන්ගෙ..වග..කීමකි....ජනපති..තුමනි..ඔබගෙ..අවදානය..පිනිසයි

    ගම් බට්ටො
     
    • Like
    Reactions: NuwanCK

    Naughtykolla48

    Well-known member
  • Nov 13, 2017
    12,704
    11,512
    113
    හඳට කිට්ටුව
    මුර පොල තියෙන්නේ කැම්ප් එකට ආරක්ශාව දෙන්න නේ ,
    පොල්ලෙන් නෙලන්න හදන්නේ ජාතික ආරක්ශාවට තර්ජනකයක් ලෙස හැසිරෙන නිසා පමණයි. කොටින්ම සිවිල් ආරක්ශාව සැපයිම ත්‍රිවිද හමුදාවේ රාජකාරියක් නෙමෙයි අණක් නිකුත් නොකර
    ai ban godak aya meka therum ganne nathuwa Navi ekata baninne..?
     

    EON

    Well-known member
  • Nov 4, 2012
    3,309
    2,932
    113
    ubala okkoma kiyanawa Navy eka monawa karannada unta Civil neethiya ekka deal karanna ba kiyala.. on the surface, ow eka aththa
    habai oya situation eka oita wada hodata unta manage karaganna thibba. Civilian kenek unge lagata udaw illagena awama, e yakata gahala elawana ekada mulinma wenna ona? unta thibba ehenam e welawema immediately polisiyata inform karanna. e karala ara minissunwa temporarily athulata hari aragena protect karanna. unwa maranna apu ewun nikan hari unge gate eka breach karoth kisi ginnak nathuwa fire karanna or wena action ekak ganna puluwan. navy ekata favourable wenna situation eka manipulate karaganna thibba

    yako ohomawath hithanna bari nam ban mun kohomada war ekak kare? othana nam yudde karapu ewun nathuwa athi. lagadi awa hawo inne. oya wage situation thinking ekak na kiyanne monawada ban munta ethakota oya koti ganan wiyadam karala dena training..
     

    PrasangaSPerera

    Well-known member
  • Jul 18, 2020
    7,390
    13,167
    113
    ubala okkoma kiyanawa Navy eka monawa karannada unta Civil neethiya ekka deal karanna ba kiyala.. on the surface, ow eka aththa
    habai oya situation eka oita wada hodata unta manage karaganna thibba. Civilian kenek unge lagata udaw illagena awama, e yakata gahala elawana ekada mulinma wenna ona? unta thibba ehenam e welawema immediately polisiyata inform karanna. e karala ara minissunwa temporarily athulata hari aragena protect karanna. unwa maranna apu ewun nikan hari unge gate eka breach karoth kisi ginnak nathuwa fire karanna or wena action ekak ganna puluwan. navy ekata favourable wenna situation eka manipulate karaganna thibba

    yako ohomawath hithanna bari nam ban mun kohomada war ekak kare? othana nam yudde karapu ewun nathuwa athi. lagadi awa hawo inne. oya wage situation thinking ekak na kiyanne monawada ban munta ethakota oya koti ganan wiyadam karala dena training..
    well said :yes: