machan mata office eke .net web based application ekak hadanna kiwwa.mama witharai .net walata inne.mama kalpana kale asp.net walin karanawada,wpf walin karanawada kiyala?mama dekenma campus ekedi application karala thiyenawa.eth commercial ewa karala naha.meke lokuma seen ekakuth naha ban.student management system ekak.poddak .net un help ekak diyanko 


