මචන්ලා එළකිරි එකේ ඇති නේ Netbeans IDE එක පාවිච්චි කරන ගොඩක් අය .
මට පොඩි උදව්වක් ඕනේ.
ඔක්කොටම කලින් මෙන්න යට පින්තූරේ බලපන්කො.
මේකේ තියෙනවා නේ කළු පාට blinking cursor එක . ඕක මාර වදේ . මේක අයින් කරගන්නේ කොහමද කියහල්ලකෝ .
ලොකු උදව්වක්
මට පොඩි උදව්වක් ඕනේ.
ඔක්කොටම කලින් මෙන්න යට පින්තූරේ බලපන්කො.
මේකේ තියෙනවා නේ කළු පාට blinking cursor එක . ඕක මාර වදේ . මේක අයින් කරගන්නේ කොහමද කියහල්ලකෝ .
ලොකු උදව්වක්