Netflix කැත කොට සින්හලුන්ගෙ අතට එන්නෙ මෙහෙමයි

Poththa

Well-known member
  • Mar 21, 2016
    1,720
    2,156
    113
    clubhouse එකේ chat එකකට එක දවසක් ආව netflix එකේ වැඩ කරන SSE කෙනෙක්.. ලංකාවෙ ඩයල් එකක්.. ඌ කියපු දේවල් ඇහුවම බඩත් එක්ක කොර උනා.. :baffled: link එක හම්බෞනොත් දාන්නම්..
    Clubhosue eka mokdda macho?? eke link eka dapanko :yes:
    Hambuna :-
     
    • Like
    Reactions: Stimulus mind

    Anonymous_Abstract

    Well-known member
  • Aug 7, 2018
    6,036
    4,570
    113
    Messier 87
    වෙන මොකවත් නෙවෙයි උන් ඩේට ස්ට්‍රීම් කරන හැටි ගැන pitu 100ka ඩොක් එකක් හම්බ උනා දැනුමට බලන්න

    http://nabstreamingsummit.com/wp-content/uploads/2022/05/2022-Streaming-Summit-Netflix.pdf

    hIPBUpA.png
    meka sure da ubata mata nam munva sure karanna ba. illegal streaming site ekak thiyanava fmovies kiyala munta vada loku database ekak over 100 million monthly users handle karana munta vada hoda performance ekakin. man dawasak oya dekama research kara. fmovies servers 2k thiyanava ungema eva netflix ekata vada patta speed torrentfreak ekata anuva fmovies run karanne 4 denai.

    disk,meory,cpu netflix ungema storage system ekak na na ban un use karanne AWS
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,625
    100,879
    113
    meka sure da ubata mata nam munva sure karanna ba. illegal streaming site ekak thiyanava fmovies kiyala munta vada loku database ekak over 100 million monthly users handle karana munta vada hoda performance ekakin. man dawasak oya dekama research kara. fmovies servers 2k thiyanava ungema eva netflix ekata vada patta speed torrentfreak ekata anuva fmovies run karanne 4 denai.

    disk,meory,cpu netflix ungema storage system ekak na na ban un use karanne AWS
    karana puluwan AWS lage streem walata support thiyenawa. maintain cost eka gewana welawe athulema ekak maintain karagana eka hodai kiyala Netflix unta hithena athi
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,625
    100,879
    113
    thama AWS na ban use karanne. loku companies valin ungema data infrastructure use karanne poddai facebook,google,...
    AWS walin ehata yana nan machan loku initial cost ekak oni ne. godak welawata company karane unge management team walin AWS infastructure aragena maintain karaganawa AWS eken maintain gane nathuwa.

    Google, Facebook ehema nan godakma unge data privacy eka nisa saha unta thawa company ekak uda depend wena bari nisa thama ohoma move wena athe.
     

    rockmon

    Well-known member
  • Jul 31, 2017
    3,548
    3,993
    113
    අපෙ රටෙ සීනියර් අරව මෙව්වා හම්බවෙන්නෙ ගතකරන අවුරුදු ගාණට මිසක් දැනුවත් බවට නෙමෙ.
    මන් හිතන්නෙ ඔය ඕඩියො ක්ලිප් එකෙ කතා කරන කෙනා උනත් ඩිග්‍රි එකෙන් පස්සෙ සැහෙන්න කාලයක් ගිහින් ඔය තැනට එන්න.
    අපෙ වගෙමද මන්ද සින්ගප්පූරුවෙත් .
    ටයිටල්ස් නම් තියෙනවා.
    ape rate ASE ta withrai hariytama title eka thiyenne,

    anith okkoma nikan boruwa
     

    හෙනයා

    Well-known member
  • May 23, 2014
    16,921
    17,147
    113
    Kottawa
    disk,meory,cpu netflix ungema storage system ekak na na ban un use karanne AWS

    🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

    උන් ගොඩක් ඒවා ගලවලනේ බං තියෙන්නෙ AWS වලින්.. අරක අහල බලහං පොඩ්ඩක්... DB එකෙන් ඇදල home page එක render කරන්න බැරි මට්ටමක load එකක් තියෙන්නේ... page එක 2-3 sec ඇතුලත render වෙන්නත් ඕනේ.. ඒ නිසා උන් EVCache clusters හදල වටේටම distribute කරල තියෙන්නේ... ElastiCache එක use කරොත් aws එක down වෙච්ච ගමන් උන්ගෙ සේරම services down.. මොකද උන්ගෙ API gateway එකෙන් එලියට යන requests 80% විතර යන්නෙ cache servers වලට.. ඒ නිසා උන්ගෙ ඒක තමා critical point එක..

    දන්නවද උන්ගෙ EVCache එකක RAM එකේ size එක..? 500TB :baffled:
     

    Anonymous_Abstract

    Well-known member
  • Aug 7, 2018
    6,036
    4,570
    113
    Messier 87
    🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

    උන් ගොඩක් ඒවා ගලවලනේ බං තියෙන්නෙ AWS වලින්.. අරක අහල බලහං පොඩ්ඩක්... DB එකෙන් ඇදල home page එක render කරන්න බැරි මට්ටමක load එකක් තියෙන්නේ... page එක 2-3 sec ඇතුලත render වෙන්නත් ඕනේ.. ඒ නිසා උන් EVCache clusters හදල වටේටම distribute කරල තියෙන්නේ... ElastiCache එක use කරොත් aws එක down වෙච්ච ගමන් උන්ගෙ සේරම services down.. මොකද උන්ගෙ API gateway එකෙන් එලියට යන requests 80% විතර යන්නෙ cache servers වලට.. ඒ නිසා උන්ගෙ ඒක තමා critical point එක..

    දන්නවද උන්ගෙ EVCache එකක RAM එකේ size එක..? 500TB :baffled:
    DB එකෙන් ඇදල home page එක render කරන්න බැරි මට්ටමක load එකක් තියෙන්නේ

    :rolleyes: Design karana eka denaganna ona browser ekata kochchara load balance karanna puluwanda kiyala nethuwa DB thiyena okkoma browser eka render karanne na na

    EVCache ekath genreal cache ekak vagema thami un contents uth cache ekema store karanava athi okai ochchara storage ekak ona 2K,4K valata khomath loku storage ekak ona
     
    • Haha
    Reactions: හෙනයා

    හෙනයා

    Well-known member
  • May 23, 2014
    16,921
    17,147
    113
    Kottawa
    DB එකෙන් ඇදල home page එක render කරන්න බැරි මට්ටමක load එකක් තියෙන්නේ

    :rolleyes:Design karana eka denaganna ona browser ekata kochchara load balance karanna puluwanda kiyala nethuwa browser eka okkoma render karanne na na

    EVCache ekath genreal cache ekak vagema thami un contents uth cache ekema store karanava athi okai ochchara storage ekak ona 2K,4K valata khomath loku storage ekak ona

    හරි බං එල.. බායි :lol:
     

    KandyMalli

    Well-known member
  • Feb 15, 2018
    4,417
    4,044
    113
    EVCache eka data store ekak widihata use krana eka neh wenne.... Persistent na volatile thiyenne.. oya servers wala ithin power issues enwa adu nisa kohomath persistent wage thama.

    Anika replica thiyena nisa.


    Anika meta data walata witharai mun meka use kranne. Stream data ehemath store kranna epai

    Marvelous engineering 😀
     

    Anonymous_Abstract

    Well-known member
  • Aug 7, 2018
    6,036
    4,570
    113
    Messier 87
    EVCache eka data store ekak widihata use krana eka neh wenne.... Persistent na volatile thiyenne.. oya servers wala ithin power issues enwa adu nisa kohomath persistent wage thama.

    Anika replica thiyena nisa.


    Anika meta data walata witharai mun meka use kranne. Stream data ehemath store kranna epai

    Marvelous engineering 😀
    ekane ban data valata vitharai nam 500TB mokatada. User Data gaththath 200 million subscribers eth oka ehema velavama ona venna na na
     

    kevin_levin

    Well-known member
  • Jun 9, 2014
    10,376
    14,202
    113
    උන් දන්නෙත් නැතුව ඇති මිට්ටන්ට නෙට්ෆ්ලික්ස් බලන්න වෙනම ඩේටා පැකේජ් එකක් ගන්න ඕන බව 🙃 ඕව මොනාද මෙව්වනෙ ඉන්ජිනියරින් 😋