man network cable ekakin com 2k connect kara. (machne dekema win 7 ) eth mchnla internet share karanne kohomada? eka machine ekak dongle eken connect karala thiyenne.. anith ekatath interent connection eka ganne kohomada? 


ADSL Wage Line Ekakin Try Kale Nedda Macho
Dongle Nethuwa
man gawa ADSL ne..
dongle tamai.. machan dongal eka gahala thiyena pc eken da anik pc ekata net ganna hadanne?router ekak use karanne nathuwa?

bridge mode active karapan. nethnam proxy ekak dala. anik eke settings hadapan.
http://windowsxp.mvps.org/analogx.htm

Mcn windows lage thiyenawa Internet Connection Sharing (ICS) kiyala. eka poddak balahan. mukuthma install karanna one na. Dongle eka thiyena connection eka share karannai one. umba anith computer eka connect kare LAN port ekennam hariyata IP address daganin. ethakota nikanma wada.




Mama Beluwa Ube Reply Ekak Nene mchn..man gawa ADSL ne..
dongle tamai..
sorry mchn une chat eka dakke late wela..


Mama Beluwa Ube Reply Ekak Ne
Mama Poddak Eliyata Gihin Den Awe Saho
Wede Hari Ne![]()

wade hari.. cal ekak awa macho e wele. man reply karaddi uba offline gihin.. 