bump ඇයි බං විස්තරේ කියපන්කෝ අපි බම්ප් දාන්නම්
5tech Well-known member Dec 19, 2008 16,785 2,780 113 ඇයි එන්නද ? අනේ හු" Sep 3, 2013 #61 MRකොලුවා;15547028 said: bump Click to expand... ඇයි බං විස්තරේ කියපන්කෝ අපි බම්ප් දාන්නම්
5tech Well-known member Dec 19, 2008 16,785 2,780 113 ඇයි එන්නද ? අනේ හු" Sep 3, 2013 #63 මේකා අගේ කරනවනේ බං
ITapathaya Active member Jul 12, 2011 396 25 28 38 Nittambuwa Sep 3, 2013 #64 matath details PM karanna... math wadeta set wenna kamathi... mama BCS karanawa
weerasinghe Well-known member Aug 15, 2007 2,530 94 48 Galgamuwa Sep 3, 2013 #65 10 දෙනා හරිද...? ඉඩ තිබ්බොත් මටත් කියන්න
MRකොලුවා Member Dec 21, 2012 411 162 0 හෙළwood Sep 3, 2013 #67 Machanla උබලට කරන්න තියෙන්නේ Desktop Computers වල Technical Data web eken extract කරන්න..නිකන් කරන්න බැ..Extract කරන්න standard එකක් තියෙනවා...
Machanla උබලට කරන්න තියෙන්නේ Desktop Computers වල Technical Data web eken extract කරන්න..නිකන් කරන්න බැ..Extract කරන්න standard එකක් තියෙනවා...
weerasinghe Well-known member Aug 15, 2007 2,530 94 48 Galgamuwa Sep 3, 2013 #69 MRකොලුවා;15547233 said: Machanla උබලට කරන්න තියෙන්නේ Desktop Computers වල Technical Data web eken extract කරන්න..නිකන් කරන්න බැ..Extract කරන්න standard එකක් තියෙනවා... Click to expand... සවිස්තරාත්මක පැහැදිලි කිරීමක් දෙන්න බැරිද
MRකොලුවා;15547233 said: Machanla උබලට කරන්න තියෙන්නේ Desktop Computers වල Technical Data web eken extract කරන්න..නිකන් කරන්න බැ..Extract කරන්න standard එකක් තියෙනවා... Click to expand... සවිස්තරාත්මක පැහැදිලි කිරීමක් දෙන්න බැරිද
Dhananja4medialab Active member Sep 22, 2009 200 26 28 chilaw Sep 3, 2013 #71 I can joing also Apith Awa..What to do bro
MRකොලුවා Member Dec 21, 2012 411 162 0 හෙළwood Sep 3, 2013 #72 Dhananja4medialab said: Apith Awa..What to do bro Click to expand... send your cv to [email protected]
Dhananja4medialab said: Apith Awa..What to do bro Click to expand... send your cv to [email protected]
pubudukl Well-known member Nov 1, 2007 1,307 693 113 Sep 3, 2013 #75 machan can u pls pm me more infor 4 dis ref:?
sudeerasa Junior member Sep 6, 2007 271 2 18 Kottawa Sep 3, 2013 #77 math enawa machan ... mokadda karanna thiyenne ...
sacrox Well-known member Aug 28, 2011 3,572 1,038 113 Negombo paththe thama Sep 3, 2013 #78 onna apith aawa one ekak preethi wesak