NEW IT PROJECT (ගෙදර ඉදන් සල්ලි හොයන්න පුලුවන් සාර්ථක &#34

Dec 21, 2012
411
162
0
හෙළwood
Machanla උබලට කරන්න තියෙන්නේ Desktop Computers වල Technical Data web eken extract කරන්න..නිකන් කරන්න බැ..Extract කරන්න standard එකක් තියෙනවා...

:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
 

weerasinghe

Well-known member
  • Aug 15, 2007
    2,530
    94
    48
    Galgamuwa
    MRකොලුවා;15547233 said:
    Machanla උබලට කරන්න තියෙන්නේ Desktop Computers වල Technical Data web eken extract කරන්න..නිකන් කරන්න බැ..Extract කරන්න standard එකක් තියෙනවා...

    :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

    සවිස්තරාත්මක පැහැදිලි කිරීමක් දෙන්න බැරිද