meke details paranai ban
I'ts My Style Well-known member Nov 18, 2010 6,511 852 113 37 එලි පත්තේ Apr 18, 2019 #163 machan UK Degree ekak thibboth Electrical Field eke ynna chance ekak thiyenawada?
thanush000 Well-known member Aug 22, 2018 1,589 717 113 38 සුවසිලන්තය Apr 19, 2019 #166 I'ts My Style said: machan UK Degree ekak thibboth Electrical Field eke ynna chance ekak thiyenawada? Click to expand... ado mage yaluwek innawa new Zealand uu issara UK hitiye man oonenam wisthare dennam uge umba ugen ahaganin
I'ts My Style said: machan UK Degree ekak thibboth Electrical Field eke ynna chance ekak thiyenawada? Click to expand... ado mage yaluwek innawa new Zealand uu issara UK hitiye man oonenam wisthare dennam uge umba ugen ahaganin
I'ts My Style Well-known member Nov 18, 2010 6,511 852 113 37 එලි පත්තේ Apr 23, 2019 #167 thanush000 said: ado mage yaluwek innawa new Zealand uu issara UK hitiye man oonenam wisthare dennam uge umba ugen ahaganin Click to expand... UK newe bn. lankawe pvt uni ekaka UK degree ekak karala yanna puluwanda kiyala
thanush000 said: ado mage yaluwek innawa new Zealand uu issara UK hitiye man oonenam wisthare dennam uge umba ugen ahaganin Click to expand... UK newe bn. lankawe pvt uni ekaka UK degree ekak karala yanna puluwanda kiyala
Mayaratne Well-known member Nov 24, 2014 3,509 344 83 May 2, 2019 #168 darshana007 said: මෙන්න list එකේ ඉතුරු ටික................ Click to expand... මචන් උබ Migrant Agent කෙනෙක් ද? තනියම 189 දැම්මොත් අවුල් වෙයිද? බැරිද මට හරියටම දැනගන්න යන්න පුලුවන්වෙයිද බැරි වෙයිද කියලා එජන්තවරුන් නම් කියන්නෙ පුලුවන් කියලයි
darshana007 said: මෙන්න list එකේ ඉතුරු ටික................ Click to expand... මචන් උබ Migrant Agent කෙනෙක් ද? තනියම 189 දැම්මොත් අවුල් වෙයිද? බැරිද මට හරියටම දැනගන්න යන්න පුලුවන්වෙයිද බැරි වෙයිද කියලා එජන්තවරුන් නම් කියන්නෙ පුලුවන් කියලයි