ElaKiri
ElaKiri

Search

By:
Advanced search…
By:
Advanced…
Log in
Register

Search

By:
Advanced search…
By:
Advanced…
Menu
Install the app
  • Forums
    New posts All threads Latest threads New posts Trending threads
    Trending Search forums
  • What's new
    New posts New ads New profile posts Latest activity
  • Free Ads
    Latest reviews Search ads
  • Members
    Current visitors New profile posts Search profile posts
  • Contact us

Latest ads

  • iphone x used
    iphone x used
    • AssassiN1
    • Updated: Sunday at 10:30 PM
  • කිතුල් තලප
    කිතුල් තලප
    • Manoj Suranga Bandara
    • Updated: Saturday at 7:04 PM
  • Ad icon
    ව්‍යාපාර, Tuition පන්ති සහ Personal Portfolios සඳහා Web Setup එකක් රු. 9,099/- කට (වාර්ෂික renewal ර
    • thathsilura
    • Updated: Thursday at 6:17 PM
  • AWS Certified Solutions Architect-Associate + AWS Certified Cloud Practitioner
    AWS Certified Solutions Architect-Associate + AWS Certified Cloud Practitioner
    • Sanjeewani95
    • Updated: Aug 19, 2026
  • 🚀 එක පැකේජ් එකයි - මාසෙටම Unlimited Internet! 🌐
    🚀 එක පැකේජ් එකයි - මාසෙටම Unlimited Internet! 🌐
    • sayuru bandara
    • Updated: Aug 18, 2026
Electronics
Vehicles
Property
Search

Nokia 1280

  • Thread starter uthpalakalwana
  • Start date Dec 27, 2013
  • Forums
  • General
  • ElaKiri Talk!
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
uthpalakalwana

uthpalakalwana

Well-known member
  • Oct 12, 2008
    2,852
    1,211
    113
    32
    කොම්පුටරේ ඉස්සර&
    • Dec 27, 2013
    • #1
    Machanla Nokia 1280 mechara famous ai? man gawath 2k thiyanwa. monawa nethath kalekata apu pattama 4n ekak. ka lagada 1280 thiyenne? 1280 Rocks!
     
    Reply
    Lakshan-Seram

    Lakshan-Seram

    Well-known member
  • May 31, 2011
    24,754
    12,689
    113
    127.0.0.1:8080/Kandy
    • Dec 27, 2013
    • #2
    man laga nam na mage gf, nanga gawa nam tiyenawa.. ekama awla tiyenne diga messages enne na
     
    Reply
    uthpalakalwana

    uthpalakalwana

    Well-known member
  • Oct 12, 2008
    2,852
    1,211
    113
    32
    කොම්පුටරේ ඉස්සර&
    • Dec 27, 2013
    • #3
    Lakshan-Seram said:
    man laga nam na mage gf, nanga gawa nam tiyenawa.. ekama awla tiyenne diga messages enne na
    Click to expand...

    messages 2kakata 3kata thama enne!
     
    Reply
    Lakshan-Seram

    Lakshan-Seram

    Well-known member
  • May 31, 2011
    24,754
    12,689
    113
    127.0.0.1:8080/Kandy
    • Dec 27, 2013
    • #4
    uthpalakalwana said:
    messages 2kakata 3kata thama enne!
    Click to expand...
    message 2kaka ekak yewwoth yanawa. eth ita wada wediya diga messages yanne na.. ne
     
    Reply
    Show hidden low quality content

    Similar threads

    pasansnoop
    mata jiwathe goda enna help ekak denna
    • pasansnoop
    • Apr 20, 2022
    • ElaKiri Talk!
    • 13 14 15
    Replies
    292
    Views
    26K
    Dec 23, 2025
    clumsyhulk
    clumsyhulk
    podi.kollo
    nokia 1280 help
    • podi.kollo
    • Jan 21, 2014
    • ElaKiri Help
    Replies
    5
    Views
    623
    Jan 21, 2014
    podi.kollo
    podi.kollo
    W
    • Locked
    Love eka kadenna langai machanla. Help oni
    • woo99
    • Aug 25, 2016
    • ElaKiri Help
    • 4 5 6
    Replies
    100
    Views
    10K
    Aug 27, 2016
    MalindhaDR
    MalindhaDR
    C
    Help me! my whole life fucked :(
    • cod_guy
    • Nov 24, 2016
    • ElaKiri Talk!
    • 13 14 15
    Replies
    290
    Views
    35K
    Feb 1, 2023
    Adefer
    Adefer
    Expert
    Nokia 1280 phone kuruminiya
    • Expert
    • May 29, 2012
    • ElaKiri Talk!
    Replies
    7
    Views
    828
    May 29, 2012
    Expert
    Expert
    Share:
    Facebook Twitter Reddit Pinterest Tumblr WhatsApp Email Share Link
    • ElaKiri Main
    • Contact us
    • Terms and rules
    • Privacy policy
    • Help
    • RSS

    The Largest Sri Lankan Online Community
    Top Bottom