handysameera

Well-known member
  • Dec 20, 2009
    1,382
    321
    83
    London
    මචන්ලා මට කියපල්ලකෝ NOKIA 1650 Security Code මොකක්ද කියලා
    අපේ අම්මගේ PHONE එක බන් ,අම්මා අතින් මොනාද වෙලා දැන් එක On වෙන් නැ.:oo::oo:

    Security Code ඉල්ලනවා ...
    12345,0000,1111 මේ හැම එකක්ම TRY කලා .එත් වැඩක් නැ බන්සලා :yes:

    HELP MEEEEEEEEE :confused::confused::confused: