Oya photo deke thiyanawa wenasadn ewge nam mathaka wdyata naha

, lap wala key board ekak ehema key wada karanne nathuwa replacement ekakata yanakota normal ekata wada cost ekath wadiane yakuලැප්ටොප්.කී බෝඩ් එක ලැප්ටොප් එකේ තියෙන්නෙ
may be. But i see very important thing especially when typingkey travel distance?

a mokakdaHard disk එකෙයි floppy disk එකෙයි වෙනස කීවා වගේ ...![]()
Ehemath seen ekakdaESC ridge ekd
ane yaku
may be. But i see very important thing especially when typing
------ Post added on Sep 13, 2021 at 8:24 PM
a mokakda
------ Post added on Sep 13, 2021 at 8:24 PM
kadunahama replace karanna epa wenawalaptop keyboard eke type karanna leesiii neh![]()