Office එකේ කොල්ලෙක්ට දෙන්න හොඳ gift එකක්

tharindu455

Well-known member
  • Feb 9, 2016
    4,608
    878
    113
    ගෙදර
    1. card pack ekak
    2. Headset ekak
    3. perfume ekak
    4. shirt ekak
    5. tie ekak
    6. tie pin ekak

    7. Gift voucher ekak
    8. tip tip packet ekak
    9. chocolate biscuit ekak
    10. watch ekak
     

    tclanki

    Well-known member
  • Feb 11, 2010
    6,660
    2,346
    113
    menna mewa labenawa mtanm. teddy bears, chocolates, watches, tshirts, shirts, cuff links, ties, wallets, watches, perfumes, sunglasses, bags, head phones.. (me para birthday ekata hambune perfume, tie, tie pin, cuff links, shirt, sun glasses.. gf nm dunna watch ekai perfume ekai tie ekai loku teddy kenek)
     

    Hinna

    Well-known member
  • May 4, 2018
    1,946
    1,036
    113
    Homagama
    කොල්ලව රූම් එක්කන් ගිහින් හොඳට සලකන්න පැය 8ට AC රු.3500 යන්නේ
    ඔන්න දෙනවා නම් ගිෆ්ට් කවදාවත් මැරෙනකන් අමතක වෙන්නේ නෑ :yes:
     
    කොල්ලව රූම් එක්කන් ගිහින් හොඳට සලකන්න පැය 8ට AC රු.3500 යන්නේ
    ඔන්න දෙනවා නම් ගිෆ්ට් කවදාවත් මැරෙනකන් අමතක වෙන්නේ නෑ :yes:


    අම්මෝ ඒක මැරෙනකම් අමතක වෙන්නෑ :rofl: