Oracle Cloud + n8n Help

rukshrulz

Well-known member
  • Jul 16, 2013
    9,959
    16,990
    113
    Colombo
    Region eka Singapore nm free ganna bari wewi wage bro..
    Mama use kale combank flash master card ekak

    Pay as you go walata upgrade kala nm hari
    yes. mn wade karagatta.

    image.png
     
    • Like
    Reactions: hu KANNA

    meeka

    Well-known member
  • Oct 1, 2008
    5,494
    6,344
    113
    free tier walata acc hadaddi details hariyata dammath reject wenawane. Boc, sampath, hnb, combank
     

    samindi

    Well-known member
  • Mar 20, 2007
    1,423
    1,606
    113
    Oceania
    ARM වල cpu එක 7 days වගේ <10% idle තිබ්බොත් server එක auto remove වෙන්න පුලුවන්ද? (මේක Gemini තමයි කිව්වෙ)

    pay as you go upgrade karapan. free resource limitation eke hitiyoth invoice enne naa. but don't exceed.

    1770792064308.png


    no invoice ;)
     

    hu KANNA

    Well-known member
  • Dec 8, 2025
    297
    331
    63
    ARM වල cpu එක 7 days වගේ <10% idle තිබ්බොත් server එක auto remove වෙන්න පුලුවන්ද? (මේක Gemini තමයි කිව්වෙ)

    pay as you go upgrade karapan. free resource limitation eke hitiyoth invoice enne naa. but don't exceed.

    View attachment 262451

    no invoice ;)
    PAYG account ekak nam ehema wenne na
     
    • Like
    Reactions: samindi

    SpinXO

    Well-known member
  • Jul 6, 2015
    4,260
    5,120
    113
    Loading...
    දැන් අලුතින් හදන්න පුලුවන්ද බම් Free tier? Region Singa & India දාළා Try කළා, Combak debit card එකත් add වෙනවා, Create දුනනාම fail වෙනවනෙ.