OS එක ලෝඩ් වුනාට පස්සෙත් රීබූට් වෙන්නෙ ඇයි?

Kolama

Well-known member
  • Sep 11, 2008
    19,478
    23,744
    113
    ලිම්පෝපෝ කන්දෙ
    මම මේ Asus ලැප්ටොප් එකට Android-x86 දාන්න කියලා හැදුවෙ බං. ඒත් OS එක මේ වගේ ලෝඩ් වුනාට පස්සෙත් එක දිගට රීබූට් වෙන්නෙ ඇයි?

    මම මේ Pen drive එකම මගේ Dell ලැප්ටොප් එකේ දාලා බැලුවා. එකේ Bliss OS එකයි Android-x86 එකයි දෙකම ලයිව් බූට් කරන්නත් පුලුවන්, ඉන්ස්ටෝල් කරන්නත් පුලුවන්.

    ඒත් මේ Asus එකේ තමයි මේ කේස් එක එන්නෙ. මම BIOS වලින් Secure Boot ඩිසේබල් කලා. BIOSවල තව මොනාහරි වෙනස් කරන්න ඕනද? :confused:


    BOpDpe5.jpg
     

    NushenD

    Well-known member
  • Sep 30, 2021
    3,333
    11,482
    113
    Malabe
    Hard eka GPT da MBR da?
    GPT Android walata support na mathaka widiyata. MBR vidiyota thibboth thamai lesiyen install karaganna puluwan.
    Swap Memory eka Internal memory wage 2X wath daanna.
     

    Kolama

    Well-known member
  • Sep 11, 2008
    19,478
    23,744
    113
    ලිම්පෝපෝ කන්දෙ
    Set nomodeset kernel parameter to see whether it's a VGA driver issue

    Actually this is a great tip. I tried a lot but I couldn't find the exact way to set the nomodeset for this Android-x86 OS.

    I have followed this and some others but I think it didn't applied - https://www.android-x86.org/documentation/graphic_card.html

    Here is the GRUB of my Android-x86 OS. Can you please advise me? :rolleyes:

    yRc8mx1.jpg




    Wena build 1k try kare nadda, ekaparak ohoma una mage parana dell eketh 😑 eth same build eka PC eke wada, wena build araketh wada kara 😶

    වෙන build එකක් නම් ට්‍රයි කලේ නෑ. ඒත් තව OS දෙකක් (Xubuntu and Bliss OS) ට්‍රයි කලා. ඒත් ඒ සීන් එකමයි බං.

    Hard eka GPT da MBR da?
    GPT Android walata support na mathaka widiyata. MBR vidiyota thibboth thamai lesiyen install karaganna puluwan.
    Swap Memory eka Internal memory wage 2X wath daanna.

    ඒත් වැඩේ තියෙන්නෙ Live රන් වෙන්නෙත් නෑනෙ බං.
     

    Kolama

    Well-known member
  • Sep 11, 2008
    19,478
    23,744
    113
    ලිම්පෝපෝ කන්දෙ
    compatible nathuwa athi umbe ekata oka . wena iso ekak try krpn Nattan iso eka haduwe rufus nam hriyt configure krld blpan , thawa smahara welawata boot setup eke settings wenas unahamat dennatuwa yanawa

    ඒක අලුත් Asus ලැප්ටොප් එකක් බං. මම තව OS දෙකක් (Xubuntu and Bliss OS) ට්‍රයි කලා. ඒත් හරි ගියේ නෑ.

    මට හිතෙන්නෙ BIOSවල මොකක් හරි තව වෙනසක් වෙන්න ඕන ඇති කියලා. නැත්තං gnilukshi කිව්වා වගේ VGA කේස් එකක්.

    වැඩේ කොහොම හරි ගොඩ දාගන්න අද ආයි බලන්න ඕන.