මචන්ලා මට c drive එකට වෙන partition එකකින් capasity එක එකතු කරන්න විදිහක් කියන්නකෝ :oo:
theaf Active member Jun 1, 2012 290 33 28 Apr 7, 2013 #1 මචන්ලා මට c drive එකට වෙන partition එකකින් capasity එක එකතු කරන්න විදිහක් කියන්නකෝ
ruchira55 Well-known member Mar 23, 2012 39,988 40,881 113 Apr 7, 2013 #2 Partition magic use karanna. wena drive ekakin ubata oona pramanayak wen kara ganna. eeta passe C drive ekai kalin wen kara gathu ekai bind karanna
Partition magic use karanna. wena drive ekakin ubata oona pramanayak wen kara ganna. eeta passe C drive ekai kalin wen kara gathu ekai bind karanna
Dr. NAC Well-known member Nov 6, 2011 5,394 808 113 8° 21′ 0″ N, 80° 23′ 0″ E Apr 7, 2013 #3 http://www.paragon-software.com/home/pm-personal/
flag au: Well-known member Jun 5, 2010 5,872 1,350 113 Apr 7, 2013 #4 ruchira55 said: Partition magic use karanna. wena drive ekakin ubata oona pramanayak wen kara ganna. eeta passe C drive ekai kalin wen kara gathu ekai bind karanna Click to expand... c eka storage eka me vedehata wadi karana ba neda?
ruchira55 said: Partition magic use karanna. wena drive ekakin ubata oona pramanayak wen kara ganna. eeta passe C drive ekai kalin wen kara gathu ekai bind karanna Click to expand... c eka storage eka me vedehata wadi karana ba neda?