8+ thnx bn.. bt normal basis 10 days widihata apply karala iwarai. un dan thama kiyanne no eka urgent kiyala . No eka issue karanne anthima step ekedida danne na ..
8+ thnx bn.. bt normal basis 10 days widihata apply karala iwarai. un dan thama kiyanne no eka urgent kiyala . No eka issue karanne anthima step ekedida danne na ..
Eka laga application 5k dunnoth ewata eka laga numbers labenne N******* format eken. First come first serve. E nisa passport eka oribt karanakal kiyanna ba.
Oka ewanne registered mail. Mail transit eke thiyenakota nam call karala ahaganna puluwan wei. Eth owa dawas deken enawa ne mail eke nam.
Eka laga application 5k dunnoth ewata eka laga numbers labenne N******* format eken. First come first serve. E nisa passport eka oribt karanakal kiyanna ba.
Oka ewanne registered mail. Mail transit eke thiyenakota nam call karala ahaganna puluwan wei. Eth owa dawas deken enawa ne mail eke nam.