PASSPORT HELP !!!

anilantha

Well-known member
  • Oct 18, 2008
    2,176
    880
    113
    ----- Hill City ----
    මචන්ලා passport No එක document එකකට දාන්න passport එක ගෙදරට එන්න කලින් දැන ගන්න විදිහක් නැද්ද? :nerd: plz help !!!!
     

    freak88

    Member
    Nov 15, 2008
    12,945
    1,172
    0
    Verified ✔
    8+ thnx bn.. bt normal basis 10 days widihata apply karala iwarai. un dan thama kiyanne no eka urgent kiyala :angry:. No eka issue karanne anthima step ekedida danne na ..

    mage yaluwek ohoma hadisi wela kohoma hari call kara wenama gihin gaththa post dala thiyeddi , uba call karala try karapan athata ganan dawasak hari okkoma ekata print wenna danne ekai seen eka eka plate eke print wena nisa amarui check karanna , ek eke danan ekek kiyai anth nam call karala details dana ganna wenawa bro :cool:
     

    Ayeshlive

    Well-known member
  • Jul 1, 2011
    10,570
    943
    113
    *̶͑̾̾​̅ͫ͏̙̤g͛͆̾ͫ̑͆&
    Mama hithanne bari wei.

    Eka laga application 5k dunnoth ewata eka laga numbers labenne N******* format eken. First come first serve. E nisa passport eka oribt karanakal kiyanna ba.
    Oka ewanne registered mail. Mail transit eke thiyenakota nam call karala ahaganna puluwan wei. Eth owa dawas deken enawa ne mail eke nam.

    Hadissi nam one day Danna thibuna ne.
     

    anilantha

    Well-known member
  • Oct 18, 2008
    2,176
    880
    113
    ----- Hill City ----
    Mama hithanne bari wei.

    Eka laga application 5k dunnoth ewata eka laga numbers labenne N******* format eken. First come first serve. E nisa passport eka oribt karanakal kiyanna ba.
    Oka ewanne registered mail. Mail transit eke thiyenakota nam call karala ahaganna puluwan wei. Eth owa dawas deken enawa ne mail eke nam.

    Hadissi nam one day Danna thibuna ne.
    Yanna thawa daws hv.Mun Dan ne kiyanne no eka document ekata ona kiyala.:angry: nththn one day daanwa
     

    Rangau2

    Well-known member
  • Dec 31, 2008
    20,470
    1,214
    113
    34
    දෙණියාය :)
    මට දන්න කෙනෙක් කියනවද කලුතර ඉන්න කෙනෙක්ට පාස්පොර්ට් එක හදන්න බොරැල්ලටම එන්න ඔනෙද කියල....ඩොකියුමන්ට් එක ෆිල් කරල තියෙන්නේ