PAYE ලක්ෂයේ සිට 140,000 දක්වා 10% ක බද්දක් සහ ඊට ඉහළ වැටුප් සඳහා 12%ක්

IMMuhandiram

Well-known member
  • Feb 6, 2012
    10,862
    11,161
    113
    Tax nogewana black money hoyana ewunge names tika Priyamali ta wada wedagath.. Reveal name list. Mun PAYE tax newe mokuth gewan na


     
    Last edited:

    BumbleB

    Well-known member
  • Jun 24, 2020
    710
    1,243
    93
    ගොඩක් අය Direct බදු ගෙවන්නෙ නැති බවත්, බදු ගැන අයිඩියා එකක් නැති බවත් මේ ත්‍රෙඩ් එකේ රිප්ලයි වලින් තේරුණා!
     

    Tyrion Lannister

    Well-known member
  • Aug 20, 2012
    3,293
    5,749
    113
    King's Landing
    බදු ගෙව්වට පස්සේ ඒක ඩොකියුමන්ට් කරන්න දෙන වදේ නවත්තලා ඔන්ලයින් සිස්ටම් එක තව ලේසි කරන්න ඕනේ.

    12% ගහල අල කන්නද. සිල්ලර කඩේ ඉදලා හැම එකාටම බදු ගහන්න ඕනේ. අඩුම 10% වැඩිම 35%ක් වගේ වෙන්න. සහන ඕනේ උන්ට වෙනම ඒක දෙන්න ඕනේ ඒත් එකෙක්වත් බදු නොගෙවා ඉන්න බෑ.
     

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,427
    32,147
    113
    මුන් හරි බදු ක්‍රමයක් ගෙනල්ල සද්භාවයෙන් රට හදන චේතනාවෙන් නෙවෙ බන් මේ බදු ගහන්නෙ එක දිගට වක්‍රබදු ඔක්කොම වැඩි කරල නහුතෙට දැන් සෘජු බදුත් ගහල පඩියත් ගන්න යන්නෙ. කොහෙන්හරි කොහොම හරි සාමාන්ය එවුන්ගෙ බඩට කෙලින්නෙ..කෝ එක පොලිටික්කෙක් කැප වෙනවද නෑ වෙනද සැප ගන්නවා මුන්ගෙ ලමයි අරන් යන්නෙත් ආන්ඩුවෙ වාහන ඩිපෙන්ඩර් පාරෙ.
    ඉස්සෙල්ල එලවන්න ඕන බදු ක්‍රම හදන ආන්ඩුවෙ උපදේසකයො
    Sora kanne nathi deshayaka badu gewanmeku adambara uwada, sorakama nokadawa karana deshayaka sorunta sora kamata badu geweema koi tharam apulada? 🤮
     

    san**

    Well-known member
  • Feb 21, 2012
    5,685
    8,946
    113
    kandy
    අනේ හුකාපන් ගෙදරින් නේද තව කන්නේ
    ane yako balapan mage profile eke join date eka..mn marry karala babekuth ennawa.mata karanna puluwan de mama kiwwe. eka ubata hari yanne nathi wenna puluwan..
     
    • Haha
    Reactions: handley

    Sx3

    Well-known member
  • Apr 4, 2014
    3,410
    2,400
    113
    ane yako balapan mage profile eke join date eka..mn marry karala babekuth ennawa.mata karanna puluwan de mama kiwwe. eka ubata hari yanne nathi wenna puluwan..
    200.gif
     
    • Haha
    Reactions: Tricle_Buwa

    malakadss

    Well-known member
  • Mar 8, 2009
    22,865
    1
    36,597
    113
    xxx
    බදු ගෙව්වට පස්සේ ඒක ඩොකියුමන්ට් කරන්න දෙන වදේ නවත්තලා ඔන්ලයින් සිස්ටම් එක තව ලේසි කරන්න ඕනේ.

    12% ගහල අල කන්නද. සිල්ලර කඩේ ඉදලා හැම එකාටම බදු ගහන්න ඕනේ. අඩුම 10% වැඩිම 35%ක් වගේ වෙන්න. සහන ඕනේ උන්ට වෙනම ඒක දෙන්න ඕනේ ඒත් එකෙක්වත් බදු නොගෙවා ඉන්න බෑ.
    Done GIF by Quizizz
     
    • Like
    Reactions: Tyrion Lannister