PayPal එකේ තියන සල්ලි ගන්න පුලුවන් විදියක් කිය&#3505

mihisoft

Member
Jan 13, 2009
29
1
0
PayPal එකේ තියන සල්ලි ගන්න පුලුවන් විදියක් කිය&#3505

‍යාලුවනේ මට PayPal එකේ තියන සල්ලි ගන්න පුලුවන් විදියක් කියනවද? ලොකු උදව්වක්! :)
 

Dinukaj

Member
Sep 19, 2011
4
0
0
Machan Payoneer kiyala card ekak ganda thiyenawa eken withdrawa karanda puluwan ,eth eka issarahata paypal la eka cancel karanawalu.....ehema keruwoth widihak ne ganda...habai machan website ekak thiyanawa Lankareload.com kiyala eken paypal wala thiyana salli walin mobile reload ganda puluwan
 

ruchira55

Well-known member
  • Mar 23, 2012
    40,005
    40,910
    113
    Machan Payoneer kiyala card ekak ganda thiyenawa eken withdrawa karanda puluwan ,eth eka issarahata paypal la eka cancel karanawalu.....ehema keruwoth widihak ne ganda...habai machan website ekak thiyanawa Lankareload.com kiyala eken paypal wala thiyana salli walin mobile reload ganda puluwan

    kauda ubata mehema kathawak kiwwe? :(
     

    Dinukaj

    Member
    Sep 19, 2011
    4
    0
    0
    Machanla mama payoneer pawichchi kara kara hitiye.....eka dawasak eka paratama mage payoneer bank account eka mage paypal account eken remove wela thibba...mama eh bank acccount eka ayeth add karanda beluwa without success...ita passe mama paypal ta call kara...un kiwwa issarahata payoneer service eka paypal walin ayin karanawalu...payoneer use karana First century bank eka aththa bankuwak nemelu ..eka nisa
     

    nVIDIA

    Member
    Nov 11, 2012
    6,682
    1,079
    0
    127.0.0.1
    Machanla mama payoneer pawichchi kara kara hitiye.....eka dawasak eka paratama mage payoneer bank account eka mage paypal account eken remove wela thibba...mama eh bank acccount eka ayeth add karanda beluwa without success...ita passe mama paypal ta call kara...un kiwwa issarahata payoneer service eka paypal walin ayin karanawalu...payoneer use karana First century bank eka aththa bankuwak nemelu ..eka nisa

    Oyage PP eka Malaysia da??

    Malaysia Un nam ohoma kiyanawa US bank account add karanna denne na Payoneer US eka valid na kiyala :growl::growl:

    eth ethana api PP ekata call karanakota ganna ekaa (agent) anuwath wenas wenawa pelak un ba kiyanawa pelak un hadanawa :frown::angry::dull:
     
    Last edited:

    ruchira55

    Well-known member
  • Mar 23, 2012
    40,005
    40,910
    113
    Machanla mama payoneer pawichchi kara kara hitiye.....eka dawasak eka paratama mage payoneer bank account eka mage paypal account eken remove wela thibba...mama eh bank acccount eka ayeth add karanda beluwa without success...ita passe mama paypal ta call kara...un kiwwa issarahata payoneer service eka paypal walin ayin karanawalu...payoneer use karana First century bank eka aththa bankuwak nemelu ..eka nisa

    eeth den payoneer eken denne Bank of America eke accounts ney ban. baya wenna deyak na :)

    mama thamath payoneer eken dunna First Century bank account ekata money withdraw karanawa :P
     

    mihisoft

    Member
    Jan 13, 2009
    29
    1
    0
    මට පේන විදියට Payoneer account එක රිස්කි වගේ. මම lankareload.com එකනම් බලුවා. free register වෙන්න පුලුවන්. මචන්ලා කව්රුහරි ඉන්නවද මේ සයිට් එකෙන් රීලෝඩ් දාගන්න? :oo: