Paypal සල්ලි ලංකාවට ගන්න උපදෙස් ඔිනෙ බන්

Nethmina459

Active member
  • Sep 30, 2018
    625
    75
    28
    27
    ~ එකමත් එක රටක ~
    Paypal සල්ලි ලංකාවට ගන්න උපදෙස් ඔිනෙ බන්

    මචං මම ‌Signal Service Use කරල Binary Trading කරල Skrill එකට තමා සල්ලි ගන්නෙ...Paypal හරහා Comercial Bank එකට සල්ලි ගන්න පුළුවන්ද බන්?මම Phillipins විදිහට Paypal එකක් හදාගත්ත... Skrill එකේ Withdrawal එකට වඩා Paypal Fast කියනව බන් ‌ගොඩක් උන්.‌මේකට Limits එහෙම තියනවද?Comercial Bank එකේ Limit එහෙම ‌කොහොමද? Thanks
     

    shop free

    Banned
    Jan 22, 2019
    107
    14
    0
    paypal sinhala

    ඕව කරල වැඩක්නෑ බන් මෙන්න මේක කරපන් සල්ලි හොයනවනම්
    https://bit.ly/2XjiVrV


    paypal අවුලක් නෑ බන් සල්ලි ගන්න පුලුවන් කිසි ගැටලුවක් නෑ ඒ විදිහට කරපන්
     
    • Like
    Reactions: Nethmina459

    superunique

    Active member
  • Jul 4, 2008
    528
    59
    28
    මගෙ paypal එකට invoice එකක් යවලා ගේන්න ගත්තු සල්ලි hold කරලා eka ganna බැරිද, customer කැමති බඩු අවා කියලා කියන්න.. නමුත් එහෙම ඔප්සන් එකක් paypal නැහැ. දවස් 21 එකක් පස්සේ ගන්න පුලුවන්ද. නැත්නම් වෙන option ekak තියෙනවාද
     

    Nethmina459

    Active member
  • Sep 30, 2018
    625
    75
    28
    27
    ~ එකමත් එක රටක ~
    මගෙ paypal එකට invoice එකක් යවලා ගේන්න ගත්තු සල්ලි hold කරලා eka ganna බැරිද, customer කැමති බඩු අවා කියලා කියන්න.. නමුත් එහෙම ඔප්සන් එකක් paypal නැහැ. දවස් 21 එකක් පස්සේ ගන්න පුලුවන්ද. නැත්නම් වෙන option ekak තියෙනවාද

    නෑ බන්...දවස් 21 ඉන්නම ‌වෙනව...Pending Clearence නම්...
     

    VPS09

    Well-known member
  • Sep 13, 2014
    6,733
    2,139
    113
    maharagama
    Paypal Risk eka wadi. mona wele limit weida dan na.



    Com bank eke limit nm awlak na. et paypal eke limitation tiyenawa. loku ganak dagattot aluth pita aniwa limit karala danawa okun.
     

    HemJ

    Well-known member
  • Nov 13, 2017
    1,581
    178
    63
    migomu
    me hukana anduwata thawa beri unane oya Paypal eka wede karala denna....huththige puthala rata hadanna kathawa...google balloon genna kathawa...nodakin ban mehemath ratak
     

    Emoney_Help

    Member
    May 3, 2017
    1,586
    103
    0
    මචං මම ‌Signal Service Use කරල Binary Trading කරල Skrill එකට තමා සල්ලි ගන්නෙ...Paypal හරහා Comercial Bank එකට සල්ලි ගන්න පුළුවන්ද බන්?මම Phillipins විදිහට Paypal එකක් හදාගත්ත... Skrill එකේ Withdrawal එකට වඩා Paypal Fast කියනව බන් ‌ගොඩක් උන්.‌මේකට Limits එහෙම තියනවද?Comercial Bank එකේ Limit එහෙම ‌කොහොමද? Thanks


    Commercial bank debit card 1 paypal 1 ta add karala mn salli aran thinawa around 1 year ago. Den kohomada danne na.




    Umba follow karana signal service eka kiyanna puluwanda? Math me dawas wala binary options try karanawa.

     

    Solutions

    Junior member
  • Nov 11, 2014
    194
    19
    18
    Paypal එකෙන් payment කරන්න බෑ මේ error එක එනවා. Fund transfer කරන්නවත් බැහැනේ. දන්න කෙනෙක් උදව් කරන්න.


    currencyerror.png
     
    Last edited: