PayPal limit එක අයින් කරන්න Virtual credit card එකකින් පුලුවන් වෙයිද?
මගෙ එක PayPal account එකක් limit වෙලා තියෙන්නෙ. මම එක හදල තියෙන්නෙ සල්ලි එකතු කරන්න විතරයි. එකෙ මම verify කරල නෑ. එක UK address එකකට හදල තියෙන්නෙ. ඒ හින්ද HNB card එකකින් verify කරන්න බෑ නෙද?
PayPal එකෙන් කියන්නෙ Validate your Account Information කියල. එකට මට කරන්නෙ කියන්නෙ මෙ එකකින් එකක්. Confirm location (Credit card), Photo ID, Provide proof of address.
මම Virtual credit card එකක් දාල Confirm location ගොඩ දාගන්න පුලුවන් වෙයිද? දැනට මෙ account එකෙ US $40 ක් තියනව.
මම මෙ "paypal vcc" card එක බැලුව එක හොදයිද? මොනවද හොද VCC cards?
දන්නෙ නැත්තම් bump එකක් හරි දාන්න +rep එකක් දෙන්නම්.
මගෙ එක PayPal account එකක් limit වෙලා තියෙන්නෙ. මම එක හදල තියෙන්නෙ සල්ලි එකතු කරන්න විතරයි. එකෙ මම verify කරල නෑ. එක UK address එකකට හදල තියෙන්නෙ. ඒ හින්ද HNB card එකකින් verify කරන්න බෑ නෙද?
PayPal එකෙන් කියන්නෙ Validate your Account Information කියල. එකට මට කරන්නෙ කියන්නෙ මෙ එකකින් එකක්. Confirm location (Credit card), Photo ID, Provide proof of address.
මම Virtual credit card එකක් දාල Confirm location ගොඩ දාගන්න පුලුවන් වෙයිද? දැනට මෙ account එකෙ US $40 ක් තියනව.
මම මෙ "paypal vcc" card එක බැලුව එක හොදයිද? මොනවද හොද VCC cards?

දන්නෙ නැත්තම් bump එකක් හරි දාන්න +rep එකක් දෙන්නම්.
Last edited:

