TFS Machan



hard eka format wenawada daddi ? partition serama
thanx machan rep+++++++



ekata meka danna puluvanda anith partition vala Data valata mukuth novenna...?Machan meka Lap ekakata dala balanna berida?
Intel i7
8GB ram
2GB AMD VGA
Machan mage lap eke HDD eka partition 3k vidihata kadala thiyenne... Den Windows dala thiyena (Cekata meka danna puluvanda anith partition vala Data valata mukuth novenna...?
![]()
machan metana natara wela tiyenawa ehata yanna wenne naha
daanna nam puluwan machan.
lap ekak nisa recommend karanna ba.
owage drivers aul yai...
Partition mukuth nowenna daanna puluwan
eth data backup karaganna..
Oya ube Pen eka boot wela ena screen ekada (before installation) naththam install wunata passe os eka boot wena screen ekada??
Installation eken passe nam me flag eka deela balapan
nv_disable=1




මම පෙන් එකෙන් බූට් කරාම Yosemite select කරන්න එනවා ... select කරාම අපහු ඒකම එනවා![]()
machan pic ekak daapan..
Pen eken boot kalama kiyanne bios load wela iwara una gaman ena ekada?
nattham install karala iwara wela bios walata passe ena partition ekada?
