PC එකට ඇපල් OSX දාගමු (මුල සිට සරලව)

.amda

Well-known member
  • Jun 13, 2012
    11,079
    866
    113
    Colombo
    7312ec70f980c166e9886893b5b93df9.png

    Supiriy mcn :yes::yes::yes:
    Rep ++

    :cool::cool::cool:
     

    AWRORA

    Well-known member
  • Mar 27, 2008
    15,186
    1,414
    113
    සිංහල බෞද්ධ රටේ...
    Machan meka Lap ekakata dala balanna berida?

    Intel i7
    8GB ram
    2GB AMD VGA



    Machan mage lap eke HDD eka partition 3k vidihata kadala thiyenne... Den Windows dala thiyena (C:) ekata meka danna puluvanda anith partition vala Data valata mukuth novenna...?
     
    Last edited:

    .amda

    Well-known member
  • Jun 13, 2012
    11,079
    866
    113
    Colombo
    Machan meka Lap ekakata dala balanna berida?

    Intel i7
    8GB ram
    2GB AMD VGA



    Machan mage lap eke HDD eka partition 3k vidihata kadala thiyenne... Den Windows dala thiyena (C:) ekata meka danna puluvanda anith partition vala Data valata mukuth novenna...?

    daanna nam puluwan machan.
    lap ekak nisa recommend karanna ba.
    owage drivers aul yai...
    Partition mukuth nowenna daanna puluwan
    eth data backup karaganna..
     

    nkt

    Well-known member
  • Aug 11, 2015
    4,285
    4,130
    113
    මම පෙන් එකෙන් බූට් කරාම Yosemite select කරන්න එනවා ... select කරාම අපහු ඒකම එනවා :confused::confused:
     

    .amda

    Well-known member
  • Jun 13, 2012
    11,079
    866
    113
    Colombo
    මම පෙන් එකෙන් බූට් කරාම Yosemite select කරන්න එනවා ... select කරාම අපහු ඒකම එනවා :confused::confused:

    machan pic ekak daapan..
    Pen eken boot kalama kiyanne bios load wela iwara una gaman ena ekada?
    nattham install karala iwara wela bios walata passe ena partition ekada?
     

    nkt

    Well-known member
  • Aug 11, 2015
    4,285
    4,130
    113
    machan pic ekak daapan..
    Pen eken boot kalama kiyanne bios load wela iwara una gaman ena ekada?
    nattham install karala iwara wela bios walata passe ena partition ekada?

    bios issellama load unama,,, oyage oya boot loader ekama thama enne,, ethanin ehaata yanne naa:(