Personal Loan එකක් ගද්දි සැලකිලිමත් විය යුතු කරුණු මොනවාද?

SK29

Well-known member
  • Apr 14, 2017
    7,525
    8,891
    113
    tenure
    interest rate
    interest rate එක fixed ද variable ද කියන එක
    ණය වාරිකය තමන්ගේ වැටුපෙන් කොපමන ප්‍රතිශතයක් වෙනකන් යන්න පුලුවන්ද?
    ඇපකරුවන් ඕනෙද?
    ඇපයක් ඕනෙද?
    වැටුප අදාල බැංකුවට හරවන්න ඕනෙද?
    loan එකෙ category එක?
    අපි වැඩ කරන company එක බැංකුවේ approved එකක්ද කියන එක

    මේ දේවල් හැරුනම තව මොනවාද සලකා බලන්න ඕනෙ?

    personal loan එකක් ගන්න recommended banks මොනවාද? govt banks හරි යන්නෙ නෑ
     
    Last edited:

    Calcula

    Well-known member
  • Jul 23, 2021
    473
    474
    63
    interest calculation method ( reducing balance /flat rate /...)
    mekanm aniwa blnna.:eek:

    Oka loku loku ewata wada oya shudra mulya ayathana walin gaddi thama wadiyen balnna ona.

    Paw asarana minisu ahuwenwa..Unge methods mila suthra wage thama.
     
    Last edited:
    • Like
    • Love
    Reactions: SK29 and NRTG

    avjayarathne

    Well-known member
  • Sep 13, 2021
    9,765
    29,993
    113
    Kandy
    What?
    interest rate එක fixed ද variable ද කියන එක
    What?
    ණය වාරිකය තමන්ගේ වැටුපෙන් කොපමන ප්‍රතිශතයක් වෙනකන් යන්න පුලුවන්ද?
    What?
    ඇපකරුවන් ඕනෙද?
    idk
    ඇපයක් ඕනෙද?
    idk
    වැටුප අදාල බැංකුවට හරවන්න ඕනෙද?
    idk
    loan එකෙ category එක?
    idk
    අපි වැඩ කරන company එක බැංකුවේ approved එකක්ද කියන එක
    idk
    මේ දේවල් හැරුනම තව මොනවාද සලකා බලන්න ඕනෙ?
    idk
    personal loan එකක් ගන්න recommended banks මොනවාද? govt banks හරි යන්නෙ නෑ
    idk

    loan ගන්න එපා මනුස්සයෝ
     
    • Sad
    Reactions: SK29

    dmsupun

    Well-known member
  • May 13, 2007
    12,398
    10,998
    113
    Kandy
    සල්ලි ගන්නෙ උඹනෙ, බැංකුවට තමා රිස්ක් එක. පර්සනල් ලෝන් නිසා බැංකුවට ඇපත් නෑ. 🤭😁
     
    • Like
    Reactions: SK29

    Fire1994

    Well-known member
  • May 6, 2018
    1,082
    2,227
    113
    මේකෙ ත්‍රෙඩ් දදා හිටපන් අනිද්දා ඉදන් සියලූ බැන්කු පොලී අනුපාත වැඩි වෙනව. සමහර ඒවගෙ අද /ඊයෙ ඉදන් වැඩි කරල .
     
    • Sad
    • Like
    Reactions: SK29 and NRTG

    SK29

    Well-known member
  • Apr 14, 2017
    7,525
    8,891
    113
    Personal loan ekak arang gewe nathi unoth - (apa karayo nathiwa ) auruduak wage mokkda wenna puluwan bng?
    penalty wadinawa neh.

    interest calculation method ( reducing balance /flat rate /...)
    thanks bro. flat rate kiyanne man gaththa total loan amount ekatama digatama interest eka calculate wenwa kiyana ekada?
    reducing balance kiyanne man gatta loan eken thawa gewanna ithuru amount ekata interest eka calculate wenwa kiyana ekada?
    ------ Post added on Mar 14, 2022 at 9:45 PM

    early settlement penalty eka balanna
    samaraha banks walin 10% samahara ewala 5%
    thanks bro. meka calculate wenne loan amount ekatada? natnm loan amount + interest ekatada?
    ------ Post added on Mar 14, 2022 at 9:48 PM
     
    Last edited:

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl


    thanks bro. meka calculate wenne loan amount ekatada? natnm loan amount + interest ekatada?
    ------ Post added on Mar 14, 2022 at 9:48 PM

    remaining capital amount ekata

    Godak personnel loan wala monthly payment wala muladi interest eka wediy capital eka adui
    eg:- Loan installment 10000 nam muladi capital eken adu wenne 1000 wage itiri 9000 interest (numbers are hypothetical)
    e kiwwe 1 million gattanam loan eka palaweni installment eka passe 999000k gewanna tiyanawa

    loan eka awurudu 6k nam awurudu 3kin passe 5laks gewanna set wenne naha eeta wada wedi ganak tiyanawa, eka settle karanna yaddi e welawe itiri wela tiyana capital ekata % ekak gahanawa
     
    • Love
    • Like
    Reactions: bball and SK29

    JILL_PUK

    Active member
  • Oct 24, 2017
    315
    191
    43
    Charges
    poddak explain karanawada?
    Due date - loan eake warikaya gewana dawasa eaaka oyaage salary date eakata kalin dawasak wunoth hemadaama late payments walata ODI gewanna wenawa
    ODI - Over Due Interest niyamitha dawasata gewwe nathnam additional gewanna wena interest eaka
     
    • Love
    Reactions: SK29

    SK29

    Well-known member
  • Apr 14, 2017
    7,525
    8,891
    113
    remaining capital amount ekata

    Godak personnel loan wala monthly payment wala muladi interest eka wediy capital eka adui
    eg:- Loan installment 10000 nam muladi capital eken adu wenne 1000 wage itiri 9000 interest (numbers are hypothetical)
    e kiwwe 1 million gattanam loan eka palaweni installment eka passe 999000k gewanna tiyanawa

    loan eka awurudu 6k nam awurudu 3kin passe 5laks gewanna set wenne naha eeta wada wedi ganak tiyanawa, eka settle karanna yaddi e welawe itiri wela tiyana capital ekata % ekak gahanawa
    Thanks bro
    Charges

    Due date - loan eake warikaya gewana dawasa eaaka oyaage salary date eakata kalin dawasak wunoth hemadaama late payments walata ODI gewanna wenawa
    ODI - Over Due Interest niyamitha dawasata gewwe nathnam additional gewanna wena interest eaka
    Thanks bro

    Bump

    guys, Man me thead eka dapu kale loan ekak gatta. 11.25% rate eka. dan thawa tikai gewanna tyenne.
    aye loan ekak ganna baluwe. 12.5% - commercial bank eken.

    ahanna one dewal methana summary ekak danawa.
    • tenure
    • interest rate
    • interest rate එක fixed ද variable ද කියන එක
    • ණය වාරිකය තමන්ගේ වැටුපෙන් කොපමන ප්‍රතිශතයක් වෙනකන් යන්න පුලුවන්ද?
    • ඇපකරුවන් ඕනෙද?
    • ඇපයක් ඕනෙද?
    • වැටුප අදාල බැංකුවට හරවන්න ඕනෙද?
    • loan එකෙ category එක?
    • අපි වැඩ කරන company එක බැංකුවේ approved එකක්ද කියන එක
    • interest calculation method ( reducing balance /flat rate /...)
    • document charges
    • early settlement penalty
    • Due date
    • ODI - Over Due Interest
    ------ Post added on Sep 20, 2025 at 10:32 PM