godak walawata tax gahanawa. etha na enna kenek set karagaththoth nam tax nogaha ganna puluwan

normal post eke ewot samahara welawata wadine na speed post wage
mata nam phone ekak awa gedetama speed post eke kisima tax ekak na
s4 clone ekak
speed post dala ewnna kiuwoth harida ea kiyanne?uba kohe idanda phone eka ewa gaththe??EMS ewwoth samahara wita gedattama ei, but sure na ban lankawe post office. samahara ewa allanawa, samahara ewa allan na. ube luck eka thamai.
eka post office eken danaganna kramayak nadda??samanyen kochcharak barata wadi ewada machn allanne??eka post office eken danaganna kramayak nadda??
eka nan dan na machan, but mama hithanne scan wenawa okkama parcel,s o phone wage ewa dakkoth tiya gannawa custom clear karanna mama hithanne..
all depends on your luck.

mage phone eka heta aniddama ei ,, balamu awoth kiyannam
ඔව් එහෙම තමා. gift කියල දාල එවපන්. පොඩි tax එකක් ගහයි. ලොකු ගානක් නෙමෙයි. සමහරවිට tax නොගහන්ඩත් ඉඩ තියනවා. මම ලගදි ebay එකෙන් phone එකක් ගෙනාවා රුපියල් 200 ගානක විතර පොඩි tax එකක් ගහල තිබ්බේ. ඒත් phone එක හුගක් වටිනා එකක් නම් නෝමල් පොස්ට් එකේ එවන්ඩ එපා. කීයක් හරි වැඩිපුර ගියත් DHL වගේ එවපන්. මට DHL වලට 4500 ක් විතර ගියේ. උන් custom clear කරන් එන්නේ. tax එකක් ගහල තිබ්බොත් උබ phone එක භාර ගන්නකොට උන්ට සල්ලි දීපන්. නෝමල් පොස්ට් එකේ නැති වෙන්ඩ තියන ඉඩකඩ වැඩියි. මගේ කීපයක්ම නැති වෙලා තියනවා.
customs eken alluwoth chater kanna wenawa neda??
normal post eke tracking dala ewuwoth?uba ebya eken genawa phone ekata tax 200k gahuwa kiuwe eka DHL da kale normal post da??machn customs eken alluwoth case ne TRC giyada??awula machn TRC yanna wenawa neda ahu unoth??customs eken alluwoth chater kanna wenawa neda??
normal post eke tracking dala ewuwoth?uba ebya eken genawa phone ekata tax 200k gahuwa kiuwe eka DHL da kale normal post da??machn customs eken alluwoth case ne TRC giyada??
kohomada machn uba ewuwe?normal post da??
