එහෙම එකක් නැහැ බන්. මොන TRC ද ? අනික custom එකෙන් අල්ලන්ඩ උබ හොර වැඩක් කරනවයැ. එකම දේ වැඩිම උනොත් පොඩි tax එකක් ගහයි. DHL උන් මට phone එක ගෙදරට ගෙනත් දුන්නා. මන් උන්ට tax එක දුන්නා. එච්චරයි. උබ gift කියල දාල එවපන්. මම ගෙනාවේ DHL. නෝමල් පොස්ට් ඒකෙ tracking නෑනේ බන්.
ela machn PM


ane manda mona karannada kiyala