Phone එකක් post එකේ එවුවොත් tax/customs අහුවෙනවද?

NewCastle

Member
Feb 21, 2014
393
8
0
එහෙම එකක් නැහැ බන්. මොන TRC ද ? අනික custom එකෙන් අල්ලන්ඩ උබ හොර වැඩක් කරනවයැ. එකම දේ වැඩිම උනොත් පොඩි tax එකක් ගහයි. DHL උන් මට phone එක ගෙදරට ගෙනත් දුන්නා. මන් උන්ට tax එක දුන්නා. එච්චරයි. උබ gift කියල දාල එවපන්. මම ගෙනාවේ DHL. නෝමල් පොස්ට් ඒකෙ tracking නෑනේ බන්.

ela machn PM
 

NewCastle

Member
Feb 21, 2014
393
8
0
එහෙම එකක් නැහැ බන්. මොන TRC ද ? අනික custom එකෙන් අල්ලන්ඩ උබ හොර වැඩක් කරනවයැ. එකම දේ වැඩිම උනොත් පොඩි tax එකක් ගහයි. DHL උන් මට phone එක ගෙදරට ගෙනත් දුන්නා. මන් උන්ට tax එක දුන්නා. එච්චරයි. උබ gift කියල දාල එවපන්. මම ගෙනාවේ DHL. නෝමල් පොස්ට් ඒකෙ tracking නෑනේ බන්.

machn hariyata kiyapanko DHL ewana ekada hoda post eke ewana ekada??tax eka poddak wadunath kamak na podi ganak nan eth loku ganak unoth awul.. TRC yanna one na kiyala sure da machn?? uba DHL kale mona rate idanada?? :oo:
 

miyuru4u

Well-known member
  • Jan 18, 2007
    31,897
    10,495
    113
    In the eyes of my girl
    dhl or fedex ewwot aniwa umbata hoda ganak yai

    un custom clearance karana wenama 8000 da koheda gannawa (fedex)

    mama nexus 5 eka genuwe fedex haraha

    shiping kiyala 12000 gatha

    ita pase (trc license , import control licesne , custom clearance = 12000 wage)

    fedex dhl gana nam epa puduma kattak kanna wenne
     

    movie_guy

    Well-known member
  • Jun 2, 2011
    675
    480
    63
    Rs. 10,000 ta adunam tax gahanne na. etawadinam gift unath tax gahanawa. anika tax eka 5% phones walata. e nisa bayak na, under value dala genapan, DHL hodai. man HTC M8 ekata gewweth Rs. 250 tax eka. :) TNT, DHL hodai, hoda phone ekak nam economic genna epa. habai ehema awoth godak welawata release wenawa.
     

    movie_guy

    Well-known member
  • Jun 2, 2011
    675
    480
    63
    dhl or fedex ewwot aniwa umbata hoda ganak yai

    un custom clearance karana wenama 8000 da koheda gannawa (fedex)

    mama nexus 5 eka genuwe fedex haraha

    shiping kiyala 12000 gatha

    ita pase (trc license , import control licesne , custom clearance = 12000 wage)

    fedex dhl gana nam epa puduma kattak kanna wenne

    kawda bn fedex genne. thu nodakin.. mala jarawa. etawada toll ekath hodai
     

    NewCastle

    Member
    Feb 21, 2014
    393
    8
    0
    dhl or fedex ewwot aniwa umbata hoda ganak yai

    un custom clearance karana wenama 8000 da koheda gannawa (fedex)

    mama nexus 5 eka genuwe fedex haraha

    shiping kiyala 12000 gatha

    ita pase (trc license , import control licesne , custom clearance = 12000 wage)

    fedex dhl gana nam epa puduma kattak kanna wenne

    ambo machn ochchara yanawada padui ne.. :dull: ane manda mona karannada kiyala
     

    NewCastle

    Member
    Feb 21, 2014
    393
    8
    0
    Rs. 10,000 ta adunam tax gahanne na. etawadinam gift unath tax gahanawa. anika tax eka 5% phones walata. e nisa bayak na, under value dala genapan, DHL hodai. man HTC M8 ekata gewweth Rs. 250 tax eka. :) TNT, DHL hodai, hoda phone ekak nam economic genna epa. habai ehema awoth godak welawata release wenawa.

    kawda bn fedex genne. thu nodakin.. mala jarawa. etawada toll ekath hodai

    ehemada machn..eka eka aya eka eka ewa kiyanawa...thama hithaganna ba..PM ekak dannan poddk balanna machn..
     

    machan :D

    Well-known member
  • Jul 14, 2014
    3,843
    290
    83
    uba oka normal post1 awala gedarata awlak natuwa enna puluwan bt oka mattu wunot tax witarak gewala ubata phone 1 ganna ba trc approval aka ganna ona , uda DHL wage oka ship karanawanam un a okkoma wada karala gedaratama genalla dei ath unta awa clear karanna giya gana a welawe uba unta denna ona .
     

    NewCastle

    Member
    Feb 21, 2014
    393
    8
    0
    uba oka normal post1 awala gedarata awlak natuwa enna puluwan bt oka mattu wunot tax witarak gewala ubata phone 1 ganna ba trc approval aka ganna ona , uda DHL wage oka ship karanawanam un a okkoma wada karala gedaratama genalla dei ath unta awa clear karanna giya gana a welawe uba unta denna ona .

    eka thama machn awla.. loku ganak yana thathwayak thiyenne..