Phone වෑඩ්ඩන්ගෙන් උදාව්වක් ඔනි මචන් 50 - 60 වගෙ ගන්න හොද smart phone එකක් කියපන්කො විස්තරත් එක්ක?
T tikka123 Active member Jul 11, 2011 327 12 28 Jun 9, 2014 #1 Phone වෑඩ්ඩන්ගෙන් උදාව්වක් ඔනි මචන් 50 - 60 වගෙ ගන්න හොද smart phone එකක් කියපන්කො විස්තරත් එක්ක?
dinuka rukshan Well-known member Mar 23, 2010 12,997 1,205 113 South Korea Jun 9, 2014 #2 Xperia Z1, Z1 Compact, Lumia 925, Lumia 1320, Moto X, xperia T2 Ultra,
kevin37 Member Oct 17, 2010 3,888 446 0 37 Colombo Jun 9, 2014 #3 dinuka rukshan said: Xperia Z1, Z1 Compact, Lumia 925, Lumia 1320, Moto X, xperia T2 Ultra, Click to expand...
dinuka rukshan said: Xperia Z1, Z1 Compact, Lumia 925, Lumia 1320, Moto X, xperia T2 Ultra, Click to expand...
T tikka123 Active member Jul 11, 2011 327 12 28 Jun 9, 2014 #4 Xperia Z1 kiyak weida machan? bat lif kohomada meke ? machan iphone 5 wage ekak kiyak weida ? Last edited: Jun 9, 2014
kevin37 Member Oct 17, 2010 3,888 446 0 37 Colombo Jun 9, 2014 #5 මචං go for z or z1.. xperia z - 49000 වගේ xperia z1 - 65000ක් වගේ windows වලට කැමති නම් ඉතින් lumia 925 තමා.. තව htc one mini එකත් හොදම phone එකක් ඔය price range එකේ තියෙන.. it depends on your taste mchan. wish you all the best
මචං go for z or z1.. xperia z - 49000 වගේ xperia z1 - 65000ක් වගේ windows වලට කැමති නම් ඉතින් lumia 925 තමා.. තව htc one mini එකත් හොදම phone එකක් ඔය price range එකේ තියෙන.. it depends on your taste mchan. wish you all the best
ucakila Well-known member Mar 31, 2007 5,058 1,940 113 33 gelioya-Kandy- kesbewa-Fort Jun 9, 2014 #6 S4 LTE ekath hondai.
T tikka123 Active member Jul 11, 2011 327 12 28 Jun 9, 2014 #7 ucakila said: S4 LTE ekath hondai. Click to expand... umba meka use karanawada macho? meke 4g wadada? bat lif kohomada?
ucakila said: S4 LTE ekath hondai. Click to expand... umba meka use karanawada macho? meke 4g wadada? bat lif kohomada?
dinuka rukshan Well-known member Mar 23, 2010 12,997 1,205 113 South Korea Jun 9, 2014 #8 tikka123 said: Xperia Z1 kiyak weida machan? bat lif kohomada meke ? machan iphone 5 wage ekak kiyak weida ? Click to expand... Z1 - 60ta set karala dennam...
tikka123 said: Xperia Z1 kiyak weida machan? bat lif kohomada meke ? machan iphone 5 wage ekak kiyak weida ? Click to expand... Z1 - 60ta set karala dennam...
miyuru4u Well-known member Jan 18, 2007 31,898 10,495 113 In the eyes of my girl Jun 9, 2014 #9 go for nexus 5
T tikka123 Active member Jul 11, 2011 327 12 28 Jun 9, 2014 #10 nexus wadiya naha neda macho market eke hoyaganna.?