hambayonta kaburala katada harigiye?pi kate kadalaa gaththa wahaneth ekka yathura maru karalaa
gani maru karana ewaa naha mehe![]()

hambayonta kaburala katada harigiye?pi kate kadalaa gaththa wahaneth ekka yathura maru karalaa
gani maru karana ewaa naha mehe![]()

yeah the one in the blue dress was his wife.
I don't think any sane woman in SL likes their husband hangs out with another woman specially in front of them.
they all are mutually exclusive.
if he can afford it he's entitled to it.
lucky bastard he is though.

සොහොන;17985049 said:නර්මදාගේ කොල්ලා කරන්නේ යාඩ් එකක් කොච්ච්කඩේ ඔකා ලග නැති එකක් නැ ජගුවර් ෆෙරාරි එතන ඉස්සරහා පාක් කරලා තියනවා බර සල්ලි කාරයෙක්![]()







වැඩක් නෑ උට්ටො .ඇත්තෝ කති බොති සුකති..



Ow ban! Ea Sukannata thiyena salliyak mata na ban....!
Thibuna nam Mage B'day eka dawasata
Sunny Leone wa genalla Partiyak danna thibuna...!!
![]()
නමට බෞද්ධ තොපිලා වගේ හාල්පාරුවෝ ඉන්න නිසා තමයි බුද්ධාගමටත් කෙළවෙන්නේ.උපන්දිනය දා පන්සලකට ගිහින් දානයක් දීපන්, නැත්නම් අහිංසක මිනිහෙක්ට කන්න දීපන් බඩු ගෙනල්ලා සල්ලි කන්නේ නැතුව.



නමට බෞද්ධ තොපිලා වගේ හාල්පාරුවෝ ඉන්න නිසා තමයි බුද්ධාගමටත් කෙළවෙන්නේ.උපන්දිනය දා පන්සලකට ගිහින් දානයක් දීපන්, නැත්නම් අහිංසක මිනිහෙක්ට කන්න දීපන් බඩු ගෙනල්ලා සල්ලි කන්නේ නැතුව.

එහෙමම කියන්න බැහැ නේද?නමට බෞද්ධ තොපිලා වගේ හාල්පාරුවෝ ඉන්න නිසා තමයි බුද්ධාගමටත් කෙළවෙන්නේ.උපන්දිනය දා පන්සලකට ගිහින් දානයක් දීපන්, නැත්නම් අහිංසක මිනිහෙක්ට කන්න දීපන් බඩු ගෙනල්ලා සල්ලි කන්නේ නැතුව.

නමට බෞද්ධ තොපිලා වගේ හාල්පාරුවෝ ඉන්න නිසා තමයි බුද්ධාගමටත් කෙළවෙන්නේ.උපන්දිනය දා පන්සලකට ගිහින් දානයක් දීපන්, නැත්නම් අහිංසක මිනිහෙක්ට කන්න දීපන් බඩු ගෙනල්ලා සල්ලි කන්නේ නැතුව.


අනේ හුකේ!!!


සල්ලි මගේ නම් උඹ මොකට ද බන් වද වෙන්නේ.......?
ඹුදු හාමුදුරුවොන්ගෙ කලෙ කිං ඹිම්බිසාරලා අන්තඃපුර දාගෙන බඩු 500 ගැහුවට අවුලක් නෑ.......!!
මම එක පෝන් ස්ටාර් කෙනෙක් මතක් කරපු ගමන් උඹ ආරූඪ වෙලා දඟලනවා මෙතන......!!අනේ හුකේ!!!
උඹේ ඔය බළල් සීලෙට වඩා මගේ ජෙනුයින් කුපාඩිකම කෝටියක් වටිනවා බන්....!!!

එහෙම කියන්න එපා මචං. එක එකාගේ මෙන්ටලිටි එක වෙනස්. එකෙක්ට සල්ලි තිබ්බ කියල ඌ ෆන් ගන්නේ නැතිව අසරණ උන්ට බෙදිය යුතුයි කියන කතා මහ විහිලුවක්. උගේ සල්ලි ඌට ඕන විදියට. ඌ පලි නෑ අසරන උන් හිටියයි කියල අනම් මනන්. උබේ සල්ලි උනත් උබ වියදම් කරන්නේ උබේ සිතුම් පැතුම් අනුව. එහෙමෙයි කියල අනිත් උන්ගේ සිතුම් පැතුම් වලට ගරහන්න එපා. සමාජ සම්මත් දේම නෙමේ ජීවිතේ කියන්නේ තමන්ගේ හිතේ තියෙන දේ කරන එකයි ජීවිතේ විඳිනව කියන්නේ. ඒ කරන දේවල් වැරදි නම් ඒවල පලවිපාකත් උන් විදියි. ටිකක් මැදිහත්ව බලපන් බන් රාමු වලට හිරවෙච්ච පටු එකෙක් වෙන්නේ නැතිව![]()
උඹේ බුද්ධියෙන් 0.001%ක් අරූට තිබ්බා නම්.......!!
එහෙමම කියන්න බැහැ නේද?![]()
මේ වියදම් කරපු සල්ලි දුප්පත් ලමයෙක්ට ඉගන ගන්න දුන්නනම් මොකද