Playboy ආකාරයට උපන්දිනය සැමරූ නර්මදාගේ සැමියා

charith84

Well-known member
  • Jun 22, 2006
    10,398
    7,412
    113
    :D ඒක නම් ඇත්ත. මූ අර වෙන ගෑණියෙක්වත් කිස් කරනවා නේ ,අර කළු ඇදගෙන ඉන්න.
    කල්චරල් එකහ් බ0 සැහෙන්නහ් වෙනස් නෙහ් දැන් :yes:
    පිටරටහ් එවුන් බැචලර් පාර්ටි දානවහ් වගෙහ් අපේ එවුන් බර්ත්ඩේ ගන්නෙහ් දැන්
     

    Radioactive

    Member
    Jul 22, 2014
    10,047
    732
    0
    කල්චරල් එකහ් බ0 සැහෙන්නහ් වෙනස් නෙහ් දැන් :yes:
    පිටරටහ් එවුන් බැචලර් පාර්ටි දානවහ් වගෙහ් අපේ එවුන් බර්ත්ඩේ ගන්නෙහ් දැන්

    තව ඉස්සරහට එහෙනම් හෙළුවෙනුත් නටයි. :P
     

    gayankuwait

    Well-known member
  • Oct 13, 2010
    56,347
    4,729
    113
    අරූ අර වෙන ගෑනියෙක්ට තොලක් දානවා නේ තමන්ගේ ගෑණි ඉස්සරහාම? අර කළු ඇදගෙන ඉන්නේ?
    kotana kukulo dakkahama kikiliyo polime avillaa kotaagena yanawaa athi :lol:

    oya ithuru karalaa giyaa kiyapu kalu suddo tika
     

    Radioactive

    Member
    Jul 22, 2014
    10,047
    732
    0
    kotana kukulo dakkahama kikiliyo polime avillaa kotaagena yanawaa athi :lol:

    oya ithuru karalaa giyaa kiyapu kalu suddo tika

    කවුද බන් ඇත්තටම නර්මදා කියන්නේ? මම එහෙම කෙනෙක් අහලා නෑ නේ? :confused:
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,559
    22,255
    113
    Gotland
    ප්ලේබෝයි කාරයා නඩු දායිද දන්නේ නෑ උන්ගේ ලෝගෝ, තේමා පාවිච්චි කළා කියල
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,559
    22,255
    113
    Gotland
    කවුද බන් ඇත්තටම නර්මදා කියන්නේ? මම එහෙම කෙනෙක් අහලා නෑ නේ? :confused:

    ඉරට්ටක් වගේ කෙල්ලෙක් හිටිය බං එකි දෙරනෙද කොහෙද හිටියේ
    දැන් නම් මහත් වෙලා වැඩක් නෑ ඒ කලේ නම් පොඩි කික් එකක් තිබ්බ
     

    gayankuwait

    Well-known member
  • Oct 13, 2010
    56,347
    4,729
    113
    අපිට කොටන්න සෙට් වෙන්නේ කෙසෙල් ගස් නේ ඕයි. ලකී ෆකර්ස්
    :rofl::rofl:
    2.gif
    kuwait waren mehe kotanna puluwan
     

    kites

    Well-known member
  • Feb 18, 2010
    7,881
    1,679
    113
    සල්ලි වලට කරගන්න දෙයක් නැතුව වියදම් කරන උන්...අපි 40000-50000 ක් හොයාගන්න මාසෙ කොච්චර කට්ට කනවද....

    eka thamai ban
    uge belt 1 balapanko namal gawa thibba wage 1k
    patta ganan belt 1.ekata kamak na uge salline. :D :D