ubath uge adi paare yanna wage hadanneCompany eke nama dannadda ban. Meyage thaththa gana ehema dannadda. Pora kohonada diunu wela thiyanne ehema kiyala..
playboy party ekak thibboth apitat invite karapan 
ubath uge adi paare yanna wage hadanneCompany eke nama dannadda ban. Meyage thaththa gana ehema dannadda. Pora kohonada diunu wela thiyanne ehema kiyala..
playboy party ekak thibboth apitat invite karapan 
Company eke nama dannadda ban. Meyage thaththa gana ehema dannadda. Pora kohonada diunu wela thiyanne ehema kiyala..


ayet me podi ekata computer eka dila nowe me gedara minisu
dup dup gihin 5 shishatwe liyala waren
![]()

අන්න පෝගෝ එකේ "චෝටා බීම්" යනවා..........!!!

උ හරි මචං. රජවරු අන්ත්ප්පුර තියන් හිටියේ උන්ගේ කැමැත්තට. කැමති හෝ අකමැති ගනිව උස්සන අවා. අනික බලන් ඉන්න නෙමයි නේ ගෙනාවේ සුකනන නේ... එනිසා රජ කලේ වෙච්ච වැඩ සදානිකරණය කරන්න හදන්න එක වැරදි

Pages 30 ma kiyewwa.
@RadioActive, @SandaruKalhara, @Been10: EK eka athule mara ganna epa ban. Kohewath yana ekek kohewath yana ewun ekka athal gaththa kiyala 24h EK eke inna ewun ekka bana ganna one na ne.
Janaka kiyanne salli thiyena dial ekak. Narmada newei one kaallak set wena tharamata salli thiyenawa athi. Eka uge mahansiyen, ehemath naththam uge family eke mahansiyen hamba karapu ewa. Methana mama "mahansiyen" kiwwe smart play ekath athuluwa.
Salli thiyenawa kiyala machan api wunath hama welawema anunta denna naha ne. Udaw karanna one. Eth thamange birthday ekata kiyala hamadaama anunta deela baha ne.
ඔය රේඩියෝ ඇක්ටිව් කියන්නෙත් මගේ හොඳ බොක්කක්!!!


උබ වගේ රටට ජාතියට ආදරයක් නැති පරයන්ට ඕව ත්රෙන්නේ නැහැ,![]()
දුවපිය ඔෆිස් එකට...!!!!!

Ane wesiye deyak kiyanna one nam Thread ekema kiyanawa misak Oya rep wala comment dama adama kiyanne na. Dan ekak damma balapan anathaya issella ube -rep kapuwe mamada kiyalaහරි ලොල් ඉතින්
මොලයක් නැතිනම් මොනා කරන්නද ඉතින්
ඔව් මං දෙනව තමයි
මහන්සියෙන් හම්බ කරල කරල දුප්පත් කෙනෙක්ට යමක් දීලා ඒ මිනිහගේ හිනාව දකින එක වගේ සතුටක් ගොන් බඩු වට කරන් ෂැම්පේන් වලින් පාර්ටි දැම්මට ගන්න බෑ බං
උඹනම් සතුටු වෙන්නේ මේ වගේ පොන්න ආතල් අරන්
ඔන්න මාත් සැලකුව![]()


තව ඉස්සරහට එහෙනම් හෙළුවෙනුත් නටයි.![]()


Ane wesiye deyak kiyanna one nam Thread ekema kiyanawa misak Oya rep wala comment dama adama kiyanne na. Dan ekak damma balapan anathaya issella ube -rep kapuwe mamada kiyala
Thamanta wirudda mathayak dakka gaman amma gana kiyla -rep denna tharam uba loser kenek da ban![]()



මොකාද සුත්තෝ හැංගි හැංගි රෙප් කපන්නේ.....??? වේ*යෙක්ට ජාතක වෙච්ච අනාථ ප*යෙක්!!!Playboy ආකාරයට උපන්දිනය... 03-06-2015 09:43 AM අබ තෙල්![]()




ඇයි බොටත් ආස හිතුනද playboy පාටි දාන්න?
තොට මොන playboyද සොන්නයෝ චූ කරලා නිදාගනින්![]()
ubath uge adi paare yanna wage hadanneplayboy party ekak thibboth apitat invite karapan
![]()

anathyata uta piliganna bari de ponna mathayak luඒක ඉතින් මටද බොල කියන්න ඕනි?
ඔය ලොකු ටෝක් ගහගනින් පුකේ
අම්ම මතක් කරල දෙන්නනම් බොට කමෙන්ට් එකක් දාල කියනවා
විරුද්ධ මතනම් ඉවසුවෑකි
පොන්න මත තමයි ඉවසන්න බැරි![]()
iwasanna bari nam mariyan . sudu pata rep ekakuth deela ayeth wedanawata. ubala wage unta mona party da anith unta hulla hulla idapan 
Playboy ආකාරයට උපන්දිනය... 03-06-2015 02:12 PM Katholikayanta banina epa pako. bimbisara rajathumage birida kithunuwek.![]()
ලන්කවෙ පදිංචි වෙලා ඉන්න ෆොරිනස්ලා ගේ ඒ වගේ පර්ටියකට මම ගිය 2008දී. ලන්කාවේදී පලවෙනිවතාවට මම දැක්කේ එහෙම එකක්..![]()

if he can afford it he's entitled to it.
lucky bastard he is though.


anathyata uta piliganna bari de ponna mathayak luiwasanna bari nam mariyan . sudu pata rep ekakuth deela ayeth wedanawata. ubala wage unta mona party da anith unta hulla hulla idapan
![]()

oyane sudu ehema kiyala thiyenne.හරි ලොල් ඉතින්
පිලිගන්න බැරි මත වලට විතරද පොන්න මත කියන්නේ?
minihek thamange salli walain party dammata irshiya karana un ekka tharka karala wadak na 