pls help

ishauom

Junior member
  • Jan 15, 2009
    346
    16
    18
    machan mage ipod wage mp3 player eke..mehema error enawa

    1.samahara mp3 file walata format error...kiyala watenawa
    2.hama ekema duplicate file hadagannawa
    3 pen 2gb ewunata 6gb witara file tiyanwa ewa delete karannath baha


    pls help macho pls
     

    tsydln

    Member
    Oct 28, 2008
    1,672
    35
    0
    Gampaha
    Virus 1k wage thamai...........
    Ath player 1 chinese 1k nam poddak balagena use karapan...
    mata hambuna 1k .....Ath eka mata 1 hour wath use karanna wune na...Charger 1 ta gahapu gaman Software GIYA..................