ElaKiri
ElaKiri

Search

By:
Advanced search…
By:
Advanced…
Log in
Register

Search

By:
Advanced search…
By:
Advanced…
Menu
Install the app
  • Forums
    New posts All threads Latest threads New posts Trending threads
    Trending Search forums
  • What's new
    New posts New ads New profile posts Latest activity
  • Free Ads
    Latest reviews Search ads
  • Members
    Current visitors New profile posts Search profile posts
  • Contact us

Latest ads

  • iphone x used
    iphone x used
    • AssassiN1
    • Updated: Yesterday at 10:30 PM
  • කිතුල් තලප
    කිතුල් තලප
    • Manoj Suranga Bandara
    • Updated: Saturday at 7:04 PM
  • Ad icon
    ව්‍යාපාර, Tuition පන්ති සහ Personal Portfolios සඳහා Web Setup එකක් රු. 9,099/- කට (වාර්ෂික renewal ර
    • thathsilura
    • Updated: Thursday at 6:17 PM
  • AWS Certified Solutions Architect-Associate + AWS Certified Cloud Practitioner
    AWS Certified Solutions Architect-Associate + AWS Certified Cloud Practitioner
    • Sanjeewani95
    • Updated: Aug 19, 2026
  • 🚀 එක පැකේජ් එකයි - මාසෙටම Unlimited Internet! 🌐
    🚀 එක පැකේජ් එකයි - මාසෙටම Unlimited Internet! 🌐
    • sayuru bandara
    • Updated: Aug 18, 2026
Electronics
Vehicles
Property
Search

POSTINO 2

  • Thread starter suganDika01
  • Start date Oct 24, 2011
  • Forums
  • General
  • ElaKiri Jokes
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
S

suganDika01

Junior member
  • Mar 20, 2010
    165
    12
    18
    • Oct 24, 2011
    • #1
    UBALA POSTINO 2 TABLET AKA GANA DANNA MONNAWADA.A TABLET AKA SHUWARDA MACHANLA.IDEA TEKAKA DEPALLAKO.:no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no:
     
    • Like
    Reactions: Mz Maxza
    Reply
    wijebahu

    wijebahu

    Well-known member
  • Apr 8, 2007
    11,759
    2,495
    113
    Kandy
    • Oct 24, 2011
    • #2
    bump
     
    Reply
    sanjeewawga

    sanjeewawga

    Well-known member
  • Dec 10, 2008
    2,471
    369
    83
    • Oct 24, 2011
    • #3
    suganDika01 said:
    UBALA POSTINO 2 TABLET AKA GANA DANNA MONNAWADA.A TABLET AKA SHUWARDA MACHANLA.IDEA TEKAKA DEPALLAKO.:no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no:
    Click to expand...

    තොට මේක දාන්න තිබ්බේ ජෝක් ත්‍රේඩ් එක විතරමද:shocked:
     
    Reply
    rukshan0000

    rukshan0000

    Well-known member
  • Dec 1, 2010
    8,546
    5,567
    113
    ඇයි අහන්නේ,එන්නද
    • Oct 24, 2011
    • #4
    ado math rewatuna meka patta joke ekak kiyala..:lol:
    meta passe mewa help eke dapan ban...:):)
     
    Reply
    Mz Maxza

    Mz Maxza

    Member
  • Aug 1, 2007
    1,811
    82
    0
    ?????
    • Oct 24, 2011
    • #5
    suganDika01 said:
    UBALA POSTINO 2 TABLET AKA GANA DANNA MONNAWADA.A TABLET AKA SHUWARDA MACHANLA.IDEA TEKAKA DEPALLAKO.:no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no:
    Click to expand...
    100%:yes:
     
    Reply
    S

    suganDika01

    Junior member
  • Mar 20, 2010
    165
    12
    18
    • Oct 24, 2011
    • #6
    Mz Maxza said:
    100%:yes:
    Click to expand...
    THANKS MACHAN. UDAUWAK ,ADVICE AKKAK ELUWAMA MAKA ENNA HUTHALA BILLA KALENAWANA MACHAN.
     
    Reply
    Mz Maxza

    Mz Maxza

    Member
  • Aug 1, 2007
    1,811
    82
    0
    ?????
    • Oct 24, 2011
    • #7
    suganDika01 said:
    THANKS MACHAN. UDAUWAK ,ADVICE AKKAK ELUWAMA MAKA ENNA HUTHALA BILLA KALENAWANA MACHAN.
    Click to expand...
    48Hours athulata dena eka tamai godakma hoda.:cool:
    eke tiyenava upades pilipadahan.
    habai ban kellage dates hadena dawas wenas wenava oken.
     
    Reply
    sanjeewawga

    sanjeewawga

    Well-known member
  • Dec 10, 2008
    2,471
    369
    83
    • Oct 24, 2011
    • #8
    suganDika01 said:
    THANKS MACHAN. UDAUWAK ,ADVICE AKKAK ELUWAMA MAKA ENNA HUTHALA BILLA KALENAWANA MACHAN.
    Click to expand...

    :lol::lol::lol::lol:
     
    Reply
    cybernalin

    cybernalin

    Member
  • Nov 25, 2009
    3,784
    361
    0
    • Oct 24, 2011
    • #9
    magulak කරනවා මදැයි හිනා වෙන්න ආව
     
    Reply
    Show hidden low quality content

    Similar threads

    Amilap1
    Nawathath aragalayak eida bn?
    • Amilap1
    • May 8, 2026
    • ElaKiri Talk!
    Replies
    19
    Views
    604
    May 10, 2026
    tclanki
    tclanki
    SHEHAN_GIWANTHA
    ආවා ආවා ආවා Mortal Kombat 2 film එක ආවා online free බලන්න වරෙල්ලා! 😎
    • SHEHAN_GIWANTHA
    • May 19, 2026
    • Movies TV and Radio
    • 2
    Replies
    22
    Views
    973
    Jun 8, 2026
    todd2231048
    todd2231048
    dinukamp
    🚀 Seedr.cc – The Smarter Way to Download & Stream Files Online
    • dinukamp
    • Apr 5, 2026
    • ElaKiri Talk!
    Replies
    6
    Views
    362
    Apr 5, 2026
    Hasantha125
    Hasantha125
    Kevin Bandara
    Pvt ltd annual cost
    • Kevin Bandara
    • Jul 18, 2026
    • ElaKiri Help
    Replies
    9
    Views
    298
    Jul 19, 2026
    Nadun26
    Nadun26
    Rankwitz
    Gemini , ChatGPT, Grok, Claude, LLam., Deepseek. Who will they kill ?
    • Rankwitz
    • Dec 29, 2025
    • ElaKiri Talk!
    Replies
    6
    Views
    571
    Dec 30, 2025
    ACHIK
    ACHIK
    Share:
    Facebook Twitter Reddit Pinterest Tumblr WhatsApp Email Share Link
    • ElaKiri Main
    • Contact us
    • Terms and rules
    • Privacy policy
    • Help
    • RSS

    The Largest Sri Lankan Online Community
    Top Bottom