කලින් මාත් ඕවා කිව්වා ... දැන් ඉන්න උන් ඕවා අහන්නේ නෑ හොයන්නෙම ඔටෝ ...






කලින් මාත් ඕවා කිව්වා ... දැන් ඉන්න උන් ඕවා අහන්නේ නෑ හොයන්නෙම ඔටෝ ...






petrol weda city limit elatama (14 in City limit with AC).. ae unath wedak naa wikunanna amarui minissu hoyannema auto 
මේ පාරේ යනකොට ඕපදුප හොයන්නෑතුව පාර බලාගෙන යන්න....![]()

hondai loku ayye !!
umbawa dan pennath nane ban !!
eka nagala yanawa wage ? ela ela 
Manual thiyena kawruth ohomai ban kiyanne...![]()
Gear walin break karaganna bari vehicle ekak use karanna mata asaa naa.....
Leyland ekak gear walin break karanakota thiyena athal eka.....
A welawata, RPM eka kohee yanawada kiyala ahanna nam epaa.....

rpm එක නෙමෙයි ඒ වෙලාවට clutch, pressure plate කොහෙ යන්වද කියලා බලන්න.Auto awa mata hariyanne naa ban.....Gear walin break karaganna bari vehicle ekak use karanna mata asaa naa.....
Leyland ekak gear walin break karanakota thiyena athal eka.....
![]()
FB-15 ekak..... 110 Km/h wagee gihin, eka paarata 3rd ekata daalaa, 40 Km/h wagee adu karana eka tharam athal ekak thawa koheda.....??A welawata, RPM eka kohee yanawada kiyala ahanna nam epaa.....
![]()
![]()
![]()

එහෙම නෙමේනෙ බන් මම දන්න විදිය , පෙට්රල් වලින් පිකප් කරල එක සමාන වේගයකින් වාහනය දිගටම යන්න ගත්තොත් බැටරි බලය දෙනව. හොයල බලමු තව ටිකක්

machan umba kiyana widiya waradi wage machan mama kiyawala dakala thiyena widiyata less than 40 yaddi oya car eke yanne battery eken ethakota saddayak aththema na... long trip yaddi oken wedak na ban.. 40+ yanna battery power madi ethakota fuel use karanna wenawa..

Auto awa mata hariyanne naa ban.....Gear walin break karaganna bari vehicle ekak use karanna mata asaa naa.....
Leyland ekak gear walin break karanakota thiyena athal eka.....
![]()
FB-15 ekak..... 110 Km/h wagee gihin, eka paarata 3rd ekata daalaa, 40 Km/h wagee adu karana eka tharam athal ekak thawa koheda.....??A welawata, RPM eka kohee yanawada kiyala ahanna nam epaa.....
![]()
![]()
![]()


mage oya swift ekath manualpetrol weda city limit elatama (14 in City limit with AC).. ae unath wedak naa wikunanna amarui minissu hoyannema auto
![]()
Oya car eka gannakotath, car sale wala hoyala hoyala Manual ekak hoyaa gaththee anthimata Indra eken......
machan umba kiyana widiya waradi wage machan mama kiyawala dakala thiyena widiyata less than 40 yaddi oya car eke yanne battery eken ethakota saddayak aththema na... long trip yaddi oken wedak na ban.. 40+ yanna battery power madi ethakota fuel use karanna wenawa..
rpm එක නෙමෙයි ඒ වෙලාවට clutch, pressure plate කොහෙ යන්වද කියලා බලන්න.
උඹේ වාහනෙ ගන්න එකාට ගියර් පෙට්ටියකුත් ගන්න වෙයි වගේ![]()
... අටපට්ටම වගේ ඇති වාහනේ ... 
ඇයි බං උඹ ඔටෝ බස් පැදලා නැද්ද ? අර 90ගනන් වල ආවේ.Mata Auto hariyannema naa ban....Oya car eka gannakotath, car sale wala hoyala hoyala Manual ekak hoyaa gaththee anthimata Indra eken......
![]()
Bus wala puruddata wenna onaa, auto awa mata penna baa.....![]()
Kisi control ekak nathi awaa......!!
Mata Auto hariyannema naa ban....Oya car eka gannakotath, car sale wala hoyala hoyala Manual ekak hoyaa gaththee anthimata Indra eken......
![]()
Bus wala puruddata wenna onaa, auto awa mata penna baa.....![]()
Kisi control ekak nathi awaa......!!
rpm එක නෙමෙයි ඒ වෙලාවට clutch, pressure plate කොහෙ යන්වද කියලා බලන්න.
උඹේ වාහනෙ ගන්න එකාට ගියර් පෙට්ටියකුත් ගන්න වෙයි වගේ![]()
5th eken 4th ekata daalaa thamai 3rd ekata gahanne......
Habai, hadisi welawata, kelinma 3rd ekata kelala arinawaa thamaa......
Break liner gahuwth mee lagadi, akath gewila nisa newei.... Bayata..... 
හිටපන් ජපනට කියන්න ඕන බ්රේක් එක ගියර් එකට හයි කොරල එවන්න කියල ...![]()
එපා වෙනවා බන් මැනුවල් එලවන්න ගියාම Colombo වල![]()
Mama harima kammali ban break ekata kakula thiyanna...... Break gahannema gear walin.......
Colombo wala nam, manual tikak withara epa wenawa thamai..... But, Leyland drive karana ekalata, owa gaanakwath naa ban.....

එහෙම නෑ බන් , එහෙනම් ඉතින් හයිබ්රිඩ් එකෙන් වැඩක් නෑනෙ , ගමේ කඩේට යනවන්ම් තමයි 40 අඩුවෙන් යන්න වෙන්නෙ. මම කිව්ව ක්රමේ හරි , ලෝඩ් එකක් ආවොත් තමයි ඇන්ජිම කැරකෙන්න ගන්නෙ ,ඒ කියන්නෙ පිකප් කරද්දි , එක පාරට වාහනයකට ඉස්සර කරද්දි වගේ ඊට පස්සෙ බැටරියට මාරු වෙනව. බැටරිය ඔටෝ චාර්ජ් වෙනව දිගට යද්දි. අපේ අයිය කෙනෙක් ඔටෝමොබයිල් ඉන්ජෙක් , මම උගෙන් ඇහැව්ව දැන්,
හතුරෙකුට වත් මුගේ වාහනේ නම් ගන්න කියන්න නරකයි... අටපට්ටම වගේ ඇති වාහනේ ...
![]()
