ade mata wahanayak ona oka mata 15 kata withara deepan ehenammachan FB15 Auto wala market price keeyada ban den ?
![]()
Warenkoo poddak nawenna......
15 kata denna.....
උඹට තියෙන්නෙ leyland එකක් නේද ?![]()

ade mata wahanayak ona oka mata 15 kata withara deepan ehenammachan FB15 Auto wala market price keeyada ban den ?
![]()
15 kata denna.....
උඹට තියෙන්නෙ leyland එකක් නේද ?![]()

ඔය රතුපාට තිත මොකද්ද ?![]()

Mee okkoma ekka thread ekak enawa thawa tikakin......
Trip to Somawathiya
අම්මට සිරි! මගේ ඇස් චෙක් කරගන්න වෙයි වගේ! මට ඕක පෙනුනෙ තිතක් හැටියට..Seat belt daala naha kiyana indicator eka.....![]()
![]()

Warenkoo poddak nawenna......15 kata denna.....
![]()
![]()

anika manual ne
hari oke gana kiyapanko ehenam... 

..ah Tharinda aiyandige ge business area eka
..ela ela...oya pitipasse thiyenne PG Martin da
![]()



අම්මට සිරි! මගේ ඇස් චෙක් කරගන්න වෙයි වගේ! මට ඕක පෙනුනෙ තිතක් හැටියට..![]()
Ehenam ekmanata Dr kenekta penwapan..... 
hitapan wathilayawa nawagena aran ennam
oka old shell ne bananika manual ne
hari oke gana kiyapanko ehenam...
umba oka patta gahala athi![]()
Windows8 wa hodaaa.......
Ithin madida.....??
Awuruddakatama 5000 Km wath duwanne naa.....
Dan nam ithin poddak wadipura duwanawa, Polonnaru paththe ehema yawena nisaa..... 
Wathilayawa epaa.....Windows8 wa hodaaa.......
![]()
Manual thamai bola elakiri...... 17.1 Km per liter wada karala thibba with ACIthin madida.....??
![]()
Patta gahala naha yakooo........Awuruddakatama 5000 Km wath duwanne naa.....
Dan nam ithin poddak wadipura duwanawa, Polonnaru paththe ehema yawena nisaa.....
![]()
Manual gaththama wikunanna bane ban ikmanata 
එහෙමද ? ගන්නවටත් පාඩුයිනෙ බං..
Oya Prius walata wada, mata mage FB-15 eka petrol karanawaa.......![]()
![]()

Wathilayawa epaa.....Windows8 wa hodaaa.......
![]()
Manual thamai bola elakiri...... 17.1 Km per liter wada karala thibba with ACIthin madida.....??
![]()
Patta gahala naha yakooo........Awuruddakatama 5000 Km wath duwanne naa.....
Dan nam ithin poddak wadipura duwanawa, Polonnaru paththe ehema yawena nisaa.....
![]()

උඹ කොලඹ ඉදන් මීගමු ගිහිල්ලා තියෙන්වාද ? ඔය වෙග වලට යන්න පුලුවං වෙන්නෙ කඳාන ඉඳන් ජා ඇලටයි කටුනායක ඉඳන් මීගමුවටයි විතරයි. කි.මි. 10ක් වගේ දුරක්. නැත්තං ඉතින් රෑ 11න් පස්සෙ වගෙ යන්න ඕනෙ.මෙහෙමයි , අපි හිතමු කොලබ ඉදන් මීගමු යනවයි කියල , කි.මි 50, 60 ඔය වගේ වේගයට එක දිගටම යනව කියමු , එතකොට ඕකෙ කාර්ය බැටරියට පවරනව , ආයේ ට්රැෆික් ජෑම් වෙලා ගියර් මාරු උනාම පික් අප් එක ගන්නෙ පෙට්රල් වලින් , සාමාන්යයෙන් ඕකෙ 25 -28 වගේ තෙල් වැඩකරනව , කොලබනම් ගොඩක් අඩු වෙයි.

hikzz eka thamai kiwwe oka mata aduwata deela umba 4WD drive wahanayak ganinManual gaththama wikunanna bane ban ikmanata
![]()
Manual nisa thamai bola petrol ithuru wennee......
Auto ekak gaththa nam drive karana eke athal ekakwath naa..... 