ChatGPT සේරම දන්නවා වගේ පට්ටපල් බොරු උත්තර දිග ඩිස්ක්රිප්ෂන් එකක් එක්ක දෙනවා. ChatGPT programming ඉගෙන ගන්න නම් පාවිච්චි කරන්න එපා. ChatGPT දෙන සමහර උත්තර වල syntax හරි උනත් performance එක බැලුවාම කෝඩ් එක ලියන්න ඊට වඩා හොඳ ක්රම තියනවා.
මම නම් කියන්නෙ ඉගෙන ගන්න පාවිච්චි කරන කියලා.. හැබැයි වැඩ කරන්න ගන්නවා නම් කරන වැඩේ හතර කොන දැනගෙන, technology, framework ගැන දැනගෙන කරනව නම්කරන්න. ප්රොජෙක්ට් එකක් මුල ඉඳලා ඉවර වෙනකල්ම ChatGPT වලින් කරනව නම් මූලික දේවල්, ප්රොජෙක්ට් එකේ ආකෘතිය, පාව්ච්චි කරන්න ඕනි specific tools, techniques තියෙනව නම්.. ඒ ටික ගළපලා ලියන්න මෙන්න මේ විදිහට මම කරන්න හිතන් ඉන්නෙ කියලා... ඊට පස්සෙ පටන් ගන්න මේ වැඩේට ගැලපෙන Skeleton App එකක් දෙන්න කියලා.
Prompt එක ලියද්දි මුලින්ම ඔයාගෙ අව්ශ්යතාවයට ගැලපෙන රෝල් එකක් එයාට දෙන්න. උදා: PHP Software Engineer, Software Architect වගේ...