ElaKiri
ElaKiri

Search

By:
Advanced search…
By:
Advanced…
Log in
Register

Search

By:
Advanced search…
By:
Advanced…
Menu
Install the app
  • Forums
    New posts All threads Latest threads New posts Trending threads
    Trending Search forums
  • What's new
    New posts New ads New profile posts Latest activity
  • Free Ads
    Latest reviews Search ads
  • Members
    Current visitors New profile posts Search profile posts
  • Contact us

Latest ads

  • House Plan
    House Plan
    • lenura
    • Updated: Yesterday at 11:05 AM
  • iphone x used
    iphone x used
    • AssassiN1
    • Updated: Sunday at 10:30 PM
  • කිතුල් තලප
    කිතුල් තලප
    • Manoj Suranga Bandara
    • Updated: Saturday at 7:04 PM
  • Ad icon
    ව්‍යාපාර, Tuition පන්ති සහ Personal Portfolios සඳහා Web Setup එකක් රු. 9,099/- කට (වාර්ෂික renewal ර
    • thathsilura
    • Updated: Aug 27, 2026
  • AWS Certified Solutions Architect-Associate + AWS Certified Cloud Practitioner
    AWS Certified Solutions Architect-Associate + AWS Certified Cloud Practitioner
    • Sanjeewani95
    • Updated: Aug 19, 2026
Electronics
Vehicles
Property
Search

QR Code

  • Thread starter thathsara.sl
  • Start date Apr 19, 2018
  • Forums
  • General
  • ElaKiri Help
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
thathsara.sl

thathsara.sl

Well-known member
  • Dec 5, 2008
    5,945
    634
    113
    In my world
    • Apr 19, 2018
    • #1
    Machnzla,

    QR code ekak Samsung phone eken kohomada read karanne? any application?
     
    Reply
    Voltage

    Voltage

    Well-known member
  • Feb 6, 2012
    21,748
    1
    15,146
    113
    • Apr 19, 2018
    • #2
    ooka Android ekak ney.. ? Play store eka seach karapan QR code kiyala,
     
    Reply
    u_make_me_sick_

    u_make_me_sick_

    Well-known member
  • Oct 1, 2011
    11,521
    7,318
    113
    • Apr 19, 2018
    • #3
    thathsara.sl said:
    Machnzla,

    QR code ekak Samsung phone eken kohomada read karanne? any application?
    Click to expand...

    ada da issellama smart phone ekak use kare?
     
    Reply
    thathsara.sl

    thathsara.sl

    Well-known member
  • Dec 5, 2008
    5,945
    634
    113
    In my world
    • Apr 19, 2018
    • #4
    u_make_me_sick_ said:
    ada da issellama smart phone ekak use kare?
    Click to expand...

    na ban. eth try karapu hama app ekakma nikan fake ewa wage. Professional ekak thiyenawada?
     
    Reply
    niroshansl

    niroshansl

    Well-known member
  • Feb 17, 2009
    3,981
    1
    1,184
    113
    • Apr 19, 2018
    • #5
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.apps.unveil&hl=en
     
    Reply
    Franklin EK

    Franklin EK

    Well-known member
  • Mar 5, 2017
    4,542
    1,000
    113
    කැලෑවක
    • Apr 19, 2018
    • #6
    [ BUMP ]​
     
    Reply
    Show hidden low quality content

    Similar threads

    King kekille
    QR code log wenna
    • King kekille
    • Jun 1, 2026
    • ElaKiri Help
    Replies
    3
    Views
    189
    Jun 8, 2026
    Nidarshana_k
    Nidarshana_k
    King kekille
    QR code
    • King kekille
    • Mar 16, 2026
    • ElaKiri Help
    Replies
    6
    Views
    331
    Mar 17, 2026
    lapaman
    lapaman
    N
    New gmail account create
    • nash95
    • Mar 3, 2026
    • ElaKiri Help
    Replies
    2
    Views
    248
    Mar 3, 2026
    Blogerwiki
    Blogerwiki
    AnuradhaRa
    QR Code එක තිබුණට පෝලිම් වල අඩුවක් නෑනෙ බං
    • AnuradhaRa
    • Mar 18, 2026
    • ElaKiri Talk!
    Replies
    12
    Views
    246
    Mar 18, 2026
    Cypress
    C
    Candid-B
    ලප වේසිගෙ බල්ලා.. අනුර කුමාර පිසාච බල්ලා... පෙට්‍රල් QR CODE..😁
    • Candid-B
    • Jul 15, 2026
    • ElaKiri Talk!
    • 2
    Replies
    21
    Views
    630
    Aug 4, 2026
    thadi_bijja
    thadi_bijja
    Share:
    Facebook Twitter Reddit Pinterest Tumblr WhatsApp Email Share Link
    • ElaKiri Main
    • Contact us
    • Terms and rules
    • Privacy policy
    • Help
    • RSS

    The Largest Sri Lankan Online Community
    Top Bottom