R-Sim එකක් මගින් Iphone එකක් නිවැරදිව Unlock කරගන්නේ මෙහෙ&

Hasantha125

Well-known member
  • May 21, 2010
    2,789
    1,420
    113
    Sri Lanka
    Tfs
    Mata thiyana prashna thama r sim 10 + iphone 5 ekata wada nadda? Mama ekak daala sms yanne nathuwa giya......
    Aaya sms conversation widihata enne naththe ayi? Api kenekta yawana txt ekata reply eka wena conversation ekak widihata reply enne
    Aya okata mobitel 4g sim daanna puluwanda? Mama daala wada kare na
     

    HKavinda

    Well-known member
  • Dec 23, 2013
    54,584
    21,157
    113
    Panadura
    11.gif
    11.gif
    11.gif

    B U M P
     

    manjulabw

    Well-known member
  • Aug 23, 2007
    17,468
    15,592
    113
    Land of the Gods 🕎
    ඇයි බන් ඔය apple අරගෙන ඔහොම විදවන්නේ ? :rofl: :rolleyes:

    tfs
    Adu ganata gattama ohoma thamai genuine gattana oya mona awulakwath ne anika samsung nam.unlock karanna puluwan ussana ekata ewelema. Ehema baladdi I phone ussana unatath lesi wenne ne unlock kalath apahu lock wenna puluwan
     
    Last edited:

    jk perera

    Well-known member
  • Dec 13, 2009
    11,731
    5,218
    113
    අපේ ගෙදර

    jk perera

    Well-known member
  • Dec 13, 2009
    11,731
    5,218
    113
    අපේ ගෙදර