ඇයි බන් ඔය apple අරගෙන ඔහොම විදවන්නේ ?![]()
tfs
Factory unlocked එකක් ගන්න කියන්නේ ඒක තමයි බන්

ඇයි බන් ඔය apple අරගෙන ඔහොම විදවන්නේ ?![]()
tfs

ඇයි බන් ඔය apple අරගෙන ඔහොම විදවන්නේ ?![]()
tfs

Adu ganata gattama ohoma thamai genuine gattana oya mona awulakwath ne anika samsung nam.unlock karanna puluwan ussana ekata ewelema. Ehema baladdi I phone ussana unatath lesi wenne ne unlock kalath apahu lock wenna puluwanඇයි බන් ඔය apple අරගෙන ඔහොම විදවන්නේ ?![]()
tfs
rsim unlock 1k use karanne dan 2 years wage .
good thread
rep+++
bump
tfs...
ගොඩක් ස්තුතියි අපිත් එක්ක බෙදගත්තාට සහෝ
REP+
Niyamai machan. Rep denna belu
bump
කවද අහපු දේවල්ද මේව
12+
You must spread some Reputation around before giving it to jk perera again.
A. සිරියා;20421813 said:
REP 8+
Rep++++
bump
koo ban lankawe IMSI code da monawada? nehe ne e list eke