Machan math IT field eke. Lankawe onama company ekakata ganne IQ test ekak/paper ekak deela. Kisima company ekak kemathi na 'unskilled' minissu recruit karanna. 'Appa danawa wage' degree gaththu ewunta baya wenna epa.
indiawe modayo na yako. un apita wada skilled. ubata wada skilled ekek awith ubata wada 20k 30k padiya aduwen illuwoth ube employer ganne ubawada uwada ? waduru bana kiyanne nathuwa hitu


?

