දැන් නම් හොර පොහොට්ටුවයි , බේරේ වැවේන් නාපු කඩාකප්පල් ජෙප්පෝයි, ජෝකර් සජිත්වයි ගෙනල්ලා ආපහු රට අපායට ගෙනියන්න බැහැ.
Last edited:
දැන් ආපහු ගොන් හොර පොහොට්ටුව යි , බේරේ වාවෙන් නාපු ජෙප්පෝයි, ජෝකර් සජිත් ගෙනල්ලා ආපහු රට අපායට ගෙනියන්න බැහැ.


ඔය හු#න කතාව මම මෙහෙ unp එකෙක්ට අවුස්සන්න කිවා.ඌ ඇහුවනෙ යකෝ ඒ කාලේ රනිල් ජනාධිපතිද කියලාබැංකු මංකොල්ල කාරයෙක් හෙන පොරක් වෙලා රට දියුණු කරනව කියල හිතන එවුනුත් ඉන්නව කියන්නෙ බංකොළොත් වෙලත් මුන් තේරුම් ගන්නෙ නෑ. ඕක තමයි මම කියන්නෙ මුන්ට උනා මදි කියලා.![]()
Moda Pako, ranil neme mankolle kaleබැංකු මංකොල්ල කාරයෙක් හෙන පොරක් වෙලා රට දියුණු කරනව කියල හිතන එවුනුත් ඉන්නව කියන්නෙ බංකොළොත් වෙලත් මුන් තේරුම් ගන්නෙ නෑ. ඕක තමයි මම කියන්නෙ මුන්ට උනා මදි කියලා.![]()
මට නම් මොකා උනත් කමක් නෑ බන්.රට ගොඩ යනවා වගේ පේනවා නම් රනියට හරි චන්දෙ දෙනවා.හැබැයි දැනෙන්න දියුනුවක් තියෙන්න ඔනා.නය වෙලා ගහන නෙළුම්කුළුනු වගේ නෙවෙයිදැන් ආපහු ගොන් හොර පොහොට්ටුව යි , බේරේ වාවෙන් නාපු ජෙප්පෝයි, ජෝකර් සජිත් ගෙනල්ලා ආපහු රට අපායට ගෙනියන්න බැහැ.
දීවුණු වෙන්න ඉස්සෙල්ලා සුව වෙලා ඉන්න ඕනේමට නම් මොකා උනත් කමක් නෑ බන්.රට ගොඩ යනවා වගේ පේනවා නම් රනියට හරි චන්දෙ දෙනවා.හැබැයි දැනෙන්න දියුනුවක් තියෙන්න ඔනා.නය වෙලා ගහන නෙළුම්කුළුනු වගේ නෙවෙයි
Ponil kiparak PM wela hitiyada kiyapan issella lolදැන් ආපහු ගොන් හොර පොහොට්ටුව යි , බේරේ වාවෙන් නාපු ජෙප්පෝයි, ජෝකර් සජිත් ගෙනල්ලා ආපහු රට අපායට ගෙනියන්න බැහැ.
Moda Pako, ranil neme mankolle kaleMaha banku Adipathi and Aloshiyas.
![]()
PM well hitiyata wadak thoyenawa da bola President nam theeran ganne.Ponil kiparak PM wela hitiyada kiyapan issella lol
මේ පේනවනේ ඉතින්.
මෙව්ව වගේ මන්ද බුද්ධික රෙනකොට පුකෙන් වැටිච්ච එවුන්ට රට බංකොළොත් වෙලත් තේරුම් යන්නෙ නෑ.
මේ පේනවනේ ඉතින්.
මෙව්ව වගේ මන්ද බුද්ධික රෙනකොට පුකෙන් වැටිච්ච එවුන්ට රට බංකොළොත් වෙලත් තේරුම් යන්නෙ නෑ.
තෝ Gota ta deela thama රට බංකොලොත් කලේ.මේ පේනවනේ ඉතින්.
මෙව්ව වගේ මන්ද බුද්ධික රෙනකොට පුකෙන් වැටිච්ච එවුන්ට රට බංකොළොත් වෙලත් තේරුම් යන්නෙ නෑ.
රනිල් රටගොඩ ගත්ත ගමන් ගහල පන්නලා NPP එකට දෙමු
JVP nam ittin kadakkapal නරිඅනිවා උන්ටත් බැරි බව පෙන්නෙ නෑ නැත්නම්. මෝඩ ගොටා පර්ට් 2 උන්
Moda Pako, ranil neme mankolle kaleMaha banku Adipathi and Aloshiyas.
![]()
මට නම් තෙරෙන විදියේ ඉදිරියට යෑමක් තියෙනව.... එහෙම නෑ කියන්න නම් එක්කො කුප්ප කුහකයෙක් වෙන්න ඕනේ....
නැත්තන් උපන්ගෙයි මෝඩයෙක් වෙන්න ඕනේ...
ගොඩක් කුප්ප කුහකයෝ සල්ලි යැව්වේ උන්ඩියල් වලින්.... උන් දැන් හරි ක්රමේට යවනවා... රනිලා නිකන් හරි උන්ඩියල් නානලාව ඇල්ලුවොත් ඩොලරය තවත් බහිනව
------ Post added on Mar 6, 2023 at 1:40 AM