Reset කරත් remove වෙන්නෙ නැති විදියට rat හදන්න පුලුවන්ද

lkkolla

Well-known member
  • Sep 28, 2023
    1,167
    1,664
    113
    20240613_132612.jpg
     

    wca

    Well-known member
  • Nov 14, 2017
    2,949
    5,290
    113
    Mge nemi facebook eke dekke reset karath background rum wenne kohomda:no:
    full reset karanam ohoma wenna bane.ekko data tika witarak reset karala .ehema puluwan nam hack wecha okkoma phone aye use karanna bane oya kiyana widiyata
     
    • Love
    Reactions: lkkolla

    thedigit2s

    Well-known member
  • Oct 3, 2009
    2,810
    3,247
    113
    38
    @ katubedda
    ඉස්සර මොකක් හරි ඇප් එකක් තිබුනා එකෙක් පුලුවන් ඔය ඔක්කොම වැඩ ටික කරන්න. දැනට අවුරුදු බර ගානකට කලින් මම මෙ කියන්නෙ. ෆොන් එක රුට් කරන්න ඔනි එ ඇප් එක ඉන්ස්ටොල් කරන්න. එකපාරක් ඉන්ස්ටොල් කරාට පස්සේ අයෙ එ ඇප් එක අන්ඉන්ස්ටොල් කරන්න බැ. බැක්ග්‍රවුන් රන්වෙන්නෙ. වෙන සිම් එකක් මාරු කරත් අලුත් නම්බර් එකෙන් sms එකක් එනවා මාස්ටර් ෆොන් එකට.
     
    • Love
    Reactions: lkkolla

    Psiko

    Well-known member
  • Mar 10, 2023
    13,976
    13,881
    113
    🤍
    Mata badinna wena kellata man rat ekk dala check krnw


    Wena un ekka hamnila tibbot leak krnw kiyala baya krl salli kadanawa 👏🏼🤣
     
    • Haha
    Reactions: lkkolla

    lkkolla

    Well-known member
  • Sep 28, 2023
    1,167
    1,664
    113
    • Haha
    Reactions: newbie22

    AnuradhaRa

    Well-known member
  • ade e mage nemi facebook eke danne post ekak
    හරි හරි ඌට කියපං

    නැත්තං ලංකට් එකේ පිටිපස්සෙ ගහගෙන ඉන්න කියපං

    තව කරන්න පුලුවන් කොමඩ් එක ඇතුලෙ තියන්න
     
    • Haha
    Reactions: lkkolla