Mge nemi facebook eke dekke reset karath background rum wenne kohomdareset karapiya

full reset karanam ohoma wenna bane.ekko data tika witarak reset karala .ehema puluwan nam hack wecha okkoma phone aye use karanna bane oya kiyana widiyataMge nemi facebook eke dekke reset karath background rum wenne kohomda![]()

ithin off karala thiyanna kiyahan
අයින් කරන්න පුලුවන් මේක කරන්න ඕන
divorce
ade e mage nemi facebook eke dakka post ekakපෝන් එක කක්කුස්සි වලකට දාල
උඹ අලුත් එකක් ගනින්
හරි හරි ඌට කියපංade e mage nemi facebook eke danne post ekak
ann business ideaMata badinna wena kellata man rat ekk dala check krnw
Wena un ekka hamnila tibbot leak krnw kiyala baya krl salli kadanawa![]()