Respect Mr. Chandana Sooriyabandara

kukku baba

Well-known member
  • Nov 14, 2009
    17,791
    15,541
    113
    Lankawe
    මේ හුත්තෙ program ekata එන්නෙම හෙන පණ්ඩිත ඇවිල්ලා අපිට advice දෙන පකේ දර්ශනවේදී ගුප්පියෝ.
     
    • Haha
    Reactions: hecker_thama

    hecker_thama

    Well-known member
  • Dec 27, 2022
    6,764
    6,978
    113
    මේ හුත්තෙ program ekata එන්නෙම හෙන පණ්ඩිත ඇවිල්ලා අපිට advice දෙන පකේ දර්ශනවේදී ගුප්පියෝ.
    ow ow un kiyna katha thma maru
     

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,430
    32,157
    113
    Girawa danna igena gena dan putu rath karana un, ratata kelawala horakan karanne nadda? Think beyond frame
     

    lovethebomb

    Well-known member
  • Apr 18, 2015
    4,785
    9,158
    113
    ඒ ලේඩි කියන්නෙ රීසනබල් දෙයක්නෙ. චන්දන පරමාදර්ශි ටෝක් එකක් දීල වීරය උනා වගේ දෙයක්නෙ උනේ. එයාගෙ අදහස සද්භාවවේදියි උනාට බයිලනේ බන්...ඕව කිව්වට වැඩක් නෑ කොහොමද කරන්නෙ. ප්‍රායෝගිකව අධ්‍යාපනේට යම් යම් මෙට්‍රික් පාවිච්චි කරන්න වෙනව. ඒ ලේඩිටත් මොනව කියාගන්නද කියල තේරෙන්නෑ අරූ බණ කියනව දකිද්දි.