Ridila tm ge akka ada enava kiva

ManOfSteel

Well-known member
  • Jan 4, 2013
    2,940
    3,028
    113
    Invalid
    uge akka thama ara kurunagala paththe minihekge paiya kapala athata dunne. god bless you

    මුගේ එකේ තව අහවල් දෙයක් කපන්නද බොල
    ලේබ්බෙකාරය මුලින්ම කපල තියෙන්නේ... :P
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    ඇමසියො මේ ගෙදර මිනිස්සු අල්ලගෙන දගලන්ඩ එපා බන් මොනාද මේ හැදියන්කො....
     

    Ridila™

    Well-known member
  • Jun 7, 2013
    31,010
    1,786
    113
    ඇයි එන්නද.?
    බොල මුඩුක්කු කරවල ස්ටෝර් කීපරයෝ.......
    එක කෙල්ලෙක් තොගේ සබ්බ සයුරම හූරගෙන අතෑරියට කමක් නෑ තෝ පොන්නය කියල, වෙන ගෑණියෙකු හොයා ගනින් අම්මට තාත්තට කියලවත්.....අනුන් ගේ ගෑණු,අක්කලා, නංගිලා, අම්මලා, ගෙවල් වල ඉන්න බැල්ලියො මතක් කරන් අත මරන්නේ නැතුව.....තෝ ඔහොම මීහරක වගේ ඉන්න එකෙන් තොගේ මල්ලිගේ නේද කසාදෙ කල් යන්නේ. ඌ තෝ එක්ක වලියක් ඇද ගත්ත නේද ඕක නිසා ගිය මාසේ.....

    Uba wage anaathayek huththo. Mama kiwwa ewata ohommama riddogena balla wage thread ekak dagena hitapan :lol:
     

    hairtalk

    Banned
    Sep 7, 2017
    18
    3
    0
    amasinge amma palliye lebbeta kiyala hijab eka asse dagena aragannawa dawasak mn balagena.sezy milf mona unath allah fuck me kiyala kagahanne.
     
    • Like
    Reactions: Ridila™

    maxboysl

    Well-known member
  • Mar 17, 2011
    22,423
    1,851
    113
    colombo
    ඇමසියො මේ ගෙදර මිනිස්සු අල්ලගෙන දගලන්ඩ එපා බන් මොනාද මේ හැදියන්කො....

    :lol: අපරාදේ බන් මුට කියන ඒවා. ලබන ආත්මේ මු පුතෙක් වෙලා උපදින්න ඕනි:lol: